dijous, 30 d’agost del 2007

pura vida a laos

marteoak,

just fa 30 min que has agafat el bus ... i ja et trobo a faltar :( ... ets ben loka !!!! he arribat a casa i m' he trobat la nota al llit ... jajaja, intentaré no obrir la caixa dels sugus fins el dia 2 (he dit que ho intentaré, oi?) jijiji

ostres, just ara acaba de trucar el crisán (s' escriu així??) ... li he donat el teu tlf, ok ???

res marteta, que t´ho passis de conya per laos, espero que t' agradi tant com a mi, que coneguis molta gent/totxos inclosos i que disfrutis de vistes com aquesta ....

musus bat !!!

Pd: merda, el tenis és diumenge no demà .... bé, és igual, serà el meu autoregal d' aniversari :)

7 comentaris:

ex koala mir ha dit...

ARHHH (com diria el Harry) .... no puc parar d' escoltar el Soldadito Marinero !!!!

ex koala mir ha dit...

Avui felicitem als RAMONS, o sigui .... el pare de l' Ada i de la Maria !!!

FELIÇ DIA !!!!!

Anònim ha dit...

Per molts sants a tots els RAMONs doncs.
Mir, sembles un santoral ambulant. No coneixia aquesta "faceta" teva.

BON DIA a tothom.

ex koala mir ha dit...

Si es que ja us ho dic jo .... que sóc una SANTA !!!!!

Petons a tots/es !!!!!

Anònim ha dit...

Moltes gràcies (suposo) de part del meu pare, que no escriu, però ens llegeix!
Ahir va ser Santa Rosa, el de la meva mare; encara que en realitat fa anys que el van canviar de dia i ara és el 23 d'agost, però ma mare el continua celebrant el 30
Petons

Anònim ha dit...

merciiiiiiiiii titiiiiiiiiiiiiiii

ETS colluinuda!!!

a les 5 si et va be...Brindis "per nosalters" ala distancia. Jo una Birra de Laos(esta bonissima!!!!). Tu el que vulguis!!!.

Ale, m'en vaig a vore si trobo algun TOTXU!! Que n'esta ben ple en aquest mon

Ahh..dema faig el tubing i totes aquestes activitats per turiestes!! jeje)

martE

ex koala mir ha dit...

eso eso, tu busca totxos que et facin EGXCLATAR de plaer .... jajaja

disfruta el tubing !!!!!!!

si si, la birra de laos es bona bona, el whisky és mega hiper fort !!!!!! VIGILA, eh !!!!!!!