dilluns, 6 d’agost del 2007

gym

hoy he empezado a ir al gym. nos apuntamos el viernes con nuria. pero, el fin de semana no es bueno empezar con este tipo de rutina ;)

hoy, a las 7,30am clase de yoga y luego algo de máquinas.

mañana, squash, yeeeeepa!

en la sala de máquinas, nos hemos encontrado a una thai enamorada de españa, del jamón, del baile, de los museos, de todo lo spanish, vaya. simpática pese que me ha dicho que tenía las piernas cortas (¿¿¿¿?????) y que no me engordara que era malo con esos palillos que tengo por piernas ... y que todas las españolas son fat .... maja, eh!

^_^

28 comentaris:

Anònim ha dit...

GYM????
Un balneari necessiteu

Anònim ha dit...

de fet Ada ja ho es com un balneari, totes les nostres companyes tenen mes de cinquanta i semblan octagenaries...a excepcio d un jovenet que no deu ser gay pq no val gran cosa pero sembla simpatic, i a fora de la sala de ioga esta ple de farangs cinquentons q TAMPOC valen res...

Anònim ha dit...

Mir, digues a aquesta thai q les llatines com nosaltres no som fat, sinò macisses. I q el pernil, el vinillo, una sangria fredeta amb una bona paella no ens ho treu ningú. Ja saps a què em refereixo: PURA VIDA, PURA VIDA, CARPE DIEM, CARPE DIEM. És q ja m´estic trastocant amb tanta pura vida i carpe diem. Ja sé q últimament n´abuso però més val així no. Ai buda, buda! Oh Pia Pia!
Un petó a les dues q esteu fantàstiques.

Anònim ha dit...

Knui!!! menys mal que estàs tu per posar una mica de seny!
I total, els farangs cinquantons si te'ls mires bé tenen el seu què... Així que no desespereu!

Anònim ha dit...

Ada els 50ons d aki son inaprofitables, tu ja els has vist i a excepcio del meu....ai quina por quina por !!!!mes val 50 thais de 20 que no fan pudor ni tenen pel i van arregladets ...tambe ho saps i en profunditat !!!
germaneta de la mir, a ella se li ha deixat de cmentar que la thai tenia 80 anys al menys i ens ha mentit desesperadament i que mes val ser entradita en "cadnes" que ser la princesa del filferro que era ella...

Xavi Menós ha dit...

hey hey hey!!! that's nice... i la senyora aquesta que mengi mes pernil i se li treuran traumes de damunt!

Ah!!!!! vols que et faci de personal trainer?

ex koala mir ha dit...

Ada txata .... que la K. Nui possa seny ???? A on !!!???? Si a naltros, com diuen a Reus, ens el treu !!! Avui, ens ha obligat a dinar amb vi blanc amb l' excusa que teniem gambes !!! I per balneari tenim Lake House :)

K. Nui, pobre dona, amb lo bé que li has caigut ... que t´ha preguntat edat, cognoms, adreça .... segur que qualsevol dia es planta al jardí de casa per ballar un zapateao !!!

Germaneta, tu a seguir amb el Pura Vida, Carpe Diem i el què faci falta !!!! Gràcies pel piropo !!!! Tu també estàs fantàstica !!!!

Menós, em sembla que traumes aquella dona ni un, el què m' ha creat a mi !!!! Personal trainer cibernètic ???

Anònim ha dit...

A veure Menos personal trainer de qui pq es clar de les dues ????? ja no es personal ...es bipersonal !!! i ja saps les dones som molt geloses...

Anònim ha dit...

És que amb les gambes l'únic que pega és el vi blanc! No te les pots menjar amb coca cola!

Xavi, jo també necessito un personal trainer per posar al dia la celulitis! En aquest cas seria tripersonal, però jo no sóc de les geloses.... Amor lliure, trainer lliure!!!

Anònim ha dit...

Per cert, m'he adonat que la MartE i la Núria porten el mateix corte de pelo, i que totes 3 porteu samarreta negra de tirants. Què me'n podeu dir de tot això?

Anònim ha dit...

Jo també vull un personal trainer d´aquests. Menós t´apuntes? Em sembla q entre totes encara faràs la primera pela!!! Ja ha sortit la catalana!!
Amb les gambes el vi blanc i amb el pernil i el formatge un de negre. PURA VIDA.

ex koala mir ha dit...

Si home, per catalana jo !!!! S' ha ofert ell a fer de personal trainer, o sigui, de pagar res de res !!!! :) Si cal amb espècies .... o sigui, gambes amb vi blanc o pernil amb negre .... MAL PENSADES !!!

Anònim ha dit...

Ada es que la marte i jo som germanes de sang...es a dir les nostres mares son...germanes !!!!

Anònim ha dit...

Ayyyy l altzaimer m ha de matar....volia dir que som cosines!!!!on tindre el cap !!!!

Anònim ha dit...

K Nui, em sembla q tant de vinillo no pot anar bé ni per la memòria ni per l´alzheimer. En tot cas, uns quants sudokus per refrescar el cap cada dia és el millor. De totes maneres, per quan vingui (q ja hi podeu comptar i preparar-vos!!) ja pots posar una ampolleta en fresc a la nevera(a mi amb glaçons. És per trencar el gel,eh?).
Mir, ja has anat al sopar amb el meu amic? Segur q us ho passeu de conya.
Ara coneixereu els especímens del meu poble i podreu corraborar com ens agrada el pernil. Som de vida naltros (q diuen els de Reus). Ah! i pura vida.
I els de Reus on són q no diuen res? I aquell q jo sé també es pot animar a escriure, eh?
Cosineta te miss you a lot.

Anònim ha dit...

AAAAHHHH!!!!
Ostres aquest estudi dóna molt de si... És que ni Falcon Crest amb els "viñedus"....

El César s'ha fet un blog nou (seguint la moda...) per penjar les seves fotos. De moment només n'hi ha 3, però que en són de maques!!! Diu que no vol que ningú els hi critiqui, je je je....
www.acercandomimundo.blogspot.com
Petonets
Pd: Eso, eso!! un negre amb pernil!!

ex koala mir ha dit...

Anna Mª ... quan vindràs a veure'ns ???? El vi ja està a la nevera, que lo sepas !!!! :) Eso eso ....AQUELL que s' animi a escriure !!!! El de Reus està ben apagats fa uns dies. Sip, ahir vam sopar amb els teu amic al Harmonique. MISS U2.

Ada, digue-li al César que ja el tinc a favoritos, però que és molt lleig això de no acceptar comentaris anònims. Que ens té por ??? :) Musus!

Anònim ha dit...

L' oferiment del Xavi Menos ha fet furorrrrrrrr!!!!
JO TAMBE VULL QUE EM FACI DE PERSONAL TRAINER!!!!!!!!!
petonets!!
Dani

Anònim ha dit...

Hola cosinetaaaa!!!!
Hola Daniii!!!!

ex koala mir ha dit...

I a mi què ???? Ja no em saludes !!!!! ??????

Anònim ha dit...

hola a tots!!!
Bon dia a tots (espero resposta, eh?)

ex koala mir ha dit...

Bon dia germaneta!

Anònim ha dit...

A veure anna maria la gent que ve per primera vegada a casa meva porten el vi ells i si son varies ampolles millor, venen unes boses per mantenir-lo fred ja saps potser a congelats la sirena.
Guardat a la maleta que com que va ala bodega del avio, alla no hi fa calor.
pero ja saps que diuen una ampolla de vi per tres , toquen a dues copes cadascu, i el metge diu que dues copetes al dia van molt be.
lo meu es d'edat malauradament...
pero aixo si, aguanto com la que mes...eh???dani???

Anònim ha dit...

ulaaaaa gent! Aqui MarteoaK con 2 Tiempos!!!!!

Proposo, tot i que acabo de comencar al blog (no tinc c's trencades!!!). UN SOPAR DE BLOG. Que us sembla?,
O a Reus...aixi anem a vore que passa(tampoc trobo els accents), i a investigar el Pub Desig, o si no...a New York a casa en Xavi Menos!!!. I aixi ens coneixem tots plegats!!!!

qui s'hi apunta????? Podria ser una jornada JOISOSA, ENTRENYABLE, AMOROSA, DIDACTICA, COGNITIVA....

apala Siau!

Xavi Menós ha dit...

escolteu que el personal trainer pot ser de tres o quatre ;) tot i que, de fet, jo en necessitaria un perque soc molt mandros i quan un muscul em comensa a fer mal ja dic... paro :P

ex koala mir ha dit...

Uix Menós, em sona taaaaant això què dius :)

FEU EL FAVOR DE CONTESTAR A LA MARTEOAK, QUE ESTÀ FUSTRADA .... NINGÚ LI DIU RES POBRETA ...

HOOOOOLA MARTEOAK !!!! (ara mateix la tinc aquí al costat tocant la guitarra, el THE RIVER del BOSS del Hospitalet ...).

Anònim ha dit...

ulaaaaaaa!!!

Hola a tothom!. Mir MIOLTES GRACIS(com diuen alguns!).

A tota l'audiencia del blog: Si jo ja entenc que ningu em digui res, es que mai he tingut amics.. i no en sé.... Mª ANGEEEEEEEEEEEEEEELSSS!!!!!!!!!!!!!

Ara, ...Menós a casa teva m'hi apunto eh???.

Ara una canso:
ui uixu a meri crismas, ui uixu a meri crismas, ui uixu a merry Cristmas...and a happy new yeeer....
No és pas meva eh?
Menós està ben escrita tu que vius a New York?.

Xavi Menós ha dit...

MARTEOAK.... BENVINGUDA ESTAS... XO SI POT SER EN DUES SETMANES MILLOR XQ HI HA OVERBOOKING COM POTS LLEGIR EN EL FORO QUE PRECEDEIX AQUEST POST!

essta benissim escrit!