dimecres, 29 d’agost del 2007

puesta de largo de la k. nui & k. riam (o sigui jo!)

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Ok Jo vinc!!!
potser no en cuerpo, però sí en alma

Litlemermaid ha dit...

Primi... jopetas ;)!!! K no trobo a ningú k em substitueixi en unes xerrades a Sardenya!!!! Però sino venia eh!!!

Igual k l'Ada, pensaré amb vosaltres!!! I l'endemà miraré les fotos!!

MUA!

Anònim ha dit...

Ostres, ostres!!
Però si tot això sí q va en serio! Amb mi també hi podeu comptar. Em sembla q teniu uns amics q us sortiran una mica barats de convidar, eh? En tot cas, moltes felicitats a les dues.
MMMMUA!!

ex koala mir ha dit...

Vaja vaja, així que no vindre-ho .... no ho entenc ... total, què ??? dos avions de res ...

Anònim ha dit...

a veure nenes del blog...una mica de calma
NOMES EN FEM DIVUIT I ENTRE LES DUES
o sigui hi haura temps de sobra perque amb temps per un tema logistic es aviseu de la vostra vinguda.
O!!!!!!! dormiu rodejades de gays!!!!!
com us vaigi millor!
Ah! i l angles una mica sobradet per poder dir-lis que et deixin lloc al llit pq dormen de tres en tres o mes.!!!!
GRACIES PER LES FELICITACIONS I PENSAREM AMB VOSALTRES ELS PRIMERS 5 MINUTS
PETONARROS A TOTES

Anònim ha dit...

K. Niu: és un gutipendi EGXHCLATAT aixo que em dius de NETA!!!. Ja he vist que tinc un xic dálopecia............ .

De la festa que et dire...i no es per fer enveja a ningu...JO SI QUE VINC DE VERITAAAAAAAAATTTT!! Vaja si mi voleu!

Per cert amb qui dormo jo???

apalaAIII. Fins DEMAAAAAA.
Bona nit i tapa´t...o no!
martE

Anònim ha dit...

buaaaaaaaaa!!!
jo vull venir!!!!!
per aqui ni full moon party ni res adeta...amb aquestes muntanyotes amb prou feines veig la lluna...

Be, ja intentare fer algun conjuro i venir, si mes no espiritualment...

PETONARROS!!

ex koala mir ha dit...

Jolie !!! Ja saps que aquí el tema espiritual ens va molt !!!! Et volem de carne y hueso !!!! Bé, a totes !!!!

Petons !!!!