dissabte, 11 d’agost del 2007

2die4

ayer nos fuimos a cenar el equipo bangkok al completo, para celebrar que salimos más que airosas de la reunión con la bruja avería de kp, al to die for en sukhumvit soi 55, un sitio chulísimo, muy moderno, con un ambiente de lo más agradable (cenamos fuera en las camas !!!! si si si, tiradas en una especie de cama ...vale, yo más estirada que ellas dos ....), buena temperatura, música y comida deliciosa !!!

ahí van unas fotitos de la noche, con ostras al vodka, con joe, el camarero que celebró con nosotras su cumple.

repetiremos!



bkk team & joe !!!

martini girls !!!


ostra con vodka

a marteoak, creo que no le gustó ;)

13 comentaris:

Xavi Menós ha dit...

aguita.... buena vida chicas martini!

ex koala mir ha dit...

chicas martini si que ho som .... però ens falta el chico martini .... ho vols ser tu menós ????

marteoak & mir

Xavi Menós ha dit...

mir i marteoak....

jo ja no prenc martini (porta massa ressaques) pero vosaltres bec el que faci falta!

un peto a les dues :)

Anònim ha dit...

nenes, sou unes loques!!!!

Anònim ha dit...

sóc l'Esther, i de ganes no en falten per venir, Mir, encara no tinc dates exactes, conta a partir del 15 de setembre, Marta, molts recorts del teu germanet i molts petons, per la vall tot igual, i amb ganes de veura't, dons apale, molts petons i continueu disfrutant moolt!!!!! ptons!!!
vogka amb ostres??? gggg!!!!

Anònim ha dit...

Molt bon dia a tothom de tot arreu!!!
A veure, que em poso al dia...
O sigui que una altre nit gloriosa del BKK Team... ja me les conec aquestes nits... glorioses...uuummmm... miedito me dais...

Xavi, jo dic com la Núria, ara que ja teniu relació consolidada no volem que et passi res, perquè estic pensant en la lletra de Love Story... MARXA CAP AL CAMP UNS DIES!!!

Jo he passat el cap de setmana a Comillas, Cantabria, dissabte vaig anar a la platja i diumenge a Santillana del Mar, un poblet PRECIÓS! i també vaig veure les coves d'Altamira, bé, la cova, que només n'hi ha una... Era un somni que tenia des de petita!
Petons
ADA

Anònim ha dit...

ADA princesa, Altamira !!!!! em porta records de primaria a mi tambe...i vergonya em dona admetre que tot i que amb els meus pares feiem ruta paradores i es un bona manera de veure Espanya, encara crec que m es una gran desconeguda....mekatxis, pq ara q visc aki i q m agrada tant...NO ME MOVERAN !!!!
Nosaltres les tres BKK i el meu maridet em passat el cap de setmana al piset de la platja...tu ja saps on vull dir!!! en fi un patir tant intens que les dues altres BKK s hi han quedat, o sigui q dubto q tingueu news seves almenys un parell de dies.
En fi Menos amb amenassa o no, que caram fa un tio de LLeida a NY amb lo be q s esta a lleida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ada besos i abrassos i ala resta de lector/es petons

Anònim ha dit...

Vaja fiestuki

Salut.

Xavi Menós ha dit...

JAIME GIL DE BIEDMA

Que la vida iba en serio
uno lo empieza a comprender más tarde
-como todos los jóvenes, yo vine
a llevarme la vida por delante.

Dejar huella quería
y marcharme entre aplausos
-envejecer, morir, era tan sólo
las dimensiones del teatro.

Pero ha pasado el tiempo
y la verdad desagradable asoma:
envejecer, morir,
es el único argumento de la obra.

Anònim ha dit...

MENOS NO HO DIRAS PER MI TOT AIXO !!!!!!!

Anònim ha dit...

Vaja, és l'únic poema d'en Gil de Biedma que em se de memòria...

Sabieu que l'Esperanza Aguirre es diu Gil de Biedma de segon cognom? Doncs sí, són parents.

Us recomano la pel.lícula "2 días en París".

Bon dia des de Madrid!!!

Petons
ADA

ex koala mir ha dit...

Menós, això no es fa .... un poema del pas del temps quan tinc el meu cumple a la cantonada .... que dur fer-ne 22 :)

Xavi Menós ha dit...

koala... es que l'acabava de llegir i m'agradava.... ;) i si! la esperanza aguuirre es sobrina del biedma!