dissabte, 4 d’agost del 2007

PUB DESIG - Reus - 977 31 51 67

Hooooola. què tal!? La Marta obra una cervesa a les 3 de la matinada amb un EGGGCLAT de formatge a la bokka (com diria l' Adrià) .... ens ha arribat a BKK amb un mexxxxxero de Reus, on posa Pub Desig, què haig de pensar, què li està passant ???? No em vull imaginar, amb quin tipus de mexxxero pot marxar d' aquesta ciutat, anomenada, del àngels, que no entenc aquest nom .... perque aqui tothom té sexe, menys naltros (com dirien els de Reus). Aquí us la passo .... Marteoak, tot el blog és teu ...

ulaaaaaaaaaaaaaa!!!! Aquí la martE. Primer, el metxero del Pub Desig de Reus és d'un recent casament que vaig anar i el vaig rempinyar. He de dir que fa pudor.
Doncs si estic a BKK amb un EXGGCLAT de joiE i alegriE que triumfem. La frase de l'any és " AIXÒ ÉS UN DESESPERO". Tot ple d'homes i què us diré?? algun que està prou bé però res de res a fer. La citty Kitty l'he trobat molt però molt diferent que fa 3 anys. O almenys estic descobrint un nou Bangkok totalment diferent del que jo i la meva motxilla coneixiem. I m'agrada coneixe'l. Perque m'agrada coneixer totes les cares de qualsevol chosEE. Us deixem amb l'esxgglat d'enyoransa que deveu tenir de naltros. ja tenia ganes de venir a vore aquestE donE!!!!.

Un petonàs al nas

martE

PD: La Mir té un pis molt cuco que si està molt bé. I a Ca la Núria què us diré?. Tot perfect!!.

Aquí la Mir again ... la Marteoak ha vist a la seva 1 era nit (amb mi) ... el Tapas, DJ, Bar Bar, veí babós del Nonsi (li ha tocat la mà .... buaggggh!!!!), un guiri taja perdut que ens ha caigut als peus y nunca mejor dicho .... ja que ha caigut damunt les taules del Tapas, tal com havia previst la Marteoak. No hem arribat al temps a treure la càmara ....un galleg que semblava patxi però que al final era gay (però no ho semblava !!!!!!! ostia !!!!! si semblava de Zarautz!!! i bien Machete!! colloooooooons!! (això ho hem escrit entre les dues, eh !!!!) .... aivalaostia !!!!

Ara mateix (3,22AM) amb un ambient tipus Pub Desig (ostia, ara ens adonem que cap de les dues hem estat allà ... ho haurem de solucionar algun dia .... quin neguit tinc per anar a Reus de cop i volta ... tu no Marteoak ????
Ostiii sí, mirem ja un Lastminut i pirem demà a Reusaaaa!!!!! que hi falta gent!!!.

Doncs lo que deiem(ja parlem com els de Reus) Pell de Gallina!! i Visca reus!!!. Doncs el que deiem, què fan 2 dones fans incondicionals de Patxilandia i dels seus habitants masculins en un pais com Thailand???. ...

...no ho sabem...potser esperem en el fons algu de Reus!!.

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo sóc de Reus !!! Us vull conèixer, quan torneu a BCN? El que diu de Last Minute és veritat ???

Anònim ha dit...

Torno a ser el de Reus ... ara que ho penso, vols dir que hi ha una Last Minute Bangkok-Reus ????

Anònim ha dit...

Hola, em dic Manel. He estat llegint aixos una mica per casualitat. Si jo mai miro aixos d'internet. I he rigut una mica, pero sóc el propietari del Pub Desig. Gracies per la bona prensa pero els metxeros no fan fan pudor!!


Manel Desig Amores
... El telefon es el mateix que el del titol

Gracies maques!

Anònim ha dit...

Torno a ser el Manel Desig,

que no us he dit abans, però esteu convidades a formatge, el Ferràn va estar aquí i va dir el mateix: UIX; QUIN ESGGCLAT o EGGHCLAT A LA BOCA (no el vaig acabar d' entendre, doncs tenia la boca plena).

Adeú maques. Que ho sou molt.

Anònim ha dit...

Buenafueeeeeeeeeeente !!!!!!!!!

Anònim ha dit...

hola soc el Sebastia,germa d' en Manel i encara que ell i jo no ens parlem gaire, jo tambe visco a Reus i quan vingueu m encantaria que em trukesiu pq a la foto sortiu molt guapes !!! 977 31 26 83
apa makes un petonas

maria ha dit...

Mir i Marta... només he pillat la meitat de les coses, o jo estic molt adormida o vosaltres amb molt begudeta. I, per cert... podriau penjar una altra foto pels vostres fans de reus, que es veuen macos ;)
petons,
maria

Anònim ha dit...

MartEEE!! i Mir!! (no et conec, però q et diré? amiga de la marta -bona gent segur-)
Noies que bé us ho passeu eh!!! vaya tela això del propietari del Desig... és veritat??? pot ser q des de BKK hagueu trobat el propietari del bar, q porta el nom d' un metxero rapinyat (martE, ets un coi de mangui de metxeros)d' un casament...??? osti q és petit el mon!!! I quines coses rares passen eh...
Bé doncs MartE, estic contenta q estiguis tant bé!
Demà marxo als Alps, pell d gallina! Ara vaig a fer la maleta i demà coll d' ares i amunt, con 2tiempossss.
Ja us aniré llegint...
Muaks!

Anònim ha dit...

Però nenes q no se us pot deixar anar soletes pel mon!!! És q sou un DESESPERUUUU!
Mir, ja he llegit el teu mail i tens molta raó (seria genial, eh?).Per si de cas, aprofiteu-ho al màxim tot això. Carpe diem o Pura vida (tu mateixa, escull).
Un petonet a totes dues,

Anna Ma

PD: al del bar aquest q surt més amunt, elles no sé però jo m´apunto a fer uns xupitos. Així comencem a posar fil a l´agulla, ok? (Et sembla bé Mir?. Ja n´hi ha prou de ser angelets).

Anònim ha dit...

Hola Manel & Sebas,

no sabeu la illusió que ens ha fet rebre notícies vostres. De seguida que tornem cap a Catalunya, ens passarem pel PUB DESIG ... però tenim una pregunta, és de fiar? O què, volem dir, és musical, de copes, de carretera ?? No ens mal interpreteu però és clar ...

Moltes gràcies pel vostre interés!

Maria, acabem de parlar amb tu per Skype. Res més a dir.

Marlèn!
No soc cap mangui de metxeros. Em va apareixer al bolso el dia despres del casamet de l'ANNA Claret. No sé qui me'l deuria posar... . Total una historia amb el PUB Desig i Reus que ja te l'explicare en directe. De moment com veus entre una cosa i una altra...la XXIXXXA que no Falti MAI!!.

que vagi be pels Alps...Love is in the air...Visca l'esqui a l'Agost. quina enveja tb??. Un petonet de les dues.

Germaneta,
un xupitos de camicace que aquí a Thai i potser a Reus es porta molt ... PURA VIDA !!!!

Tu, el Carpe Diem cada dia l' aplicas més, ídol meu !! :) PETOOOONS !!!!!

Anònim ha dit...

A veure Mir.... aquest blog es cada dia mes surrealista!!!!!
Jo ja no entenc la mitad de coses que escrius.... menys mal que podem anar a fer una birra i m' ho expliques....
peetonets>
Dani