dijous, 16 d’agost del 2007

with or without you

hola gente!

estamos vivas pero hemos estado trabajando y descansando en pattaya.

ya estamos de vuelta a bangkok, con cena esta noche. así que en cuanto podamos, colgamos fotos y explicación de todo lo que nos ha pasado estos dias (que no ha sido poco!)

maria, felicitats retrasades !!!!!! vas passar un bon dia de sant ??? jo si .... piscineta, solet, concert EXCLUSIU de la marteoak, sessió de musica sota els estels, i concert a pattaya rodejades de freaks i viciosos.

ada, el teu pijama no hi és ... segur que se'l han menjat els taurons del llac.

petons

4 comentaris:

Anònim ha dit...

COM QUE NO????
els vam deixar sota el coixí, com em va ensenyar la mama quan era petita.
Un pijama d'estiu d'home i la camisola mig transparents de flors del Vanity Fair que em vau regalar quan vaig fer 30 anys (perquè Miri, tu i jo sabem que els 22 van quedar a la cuneta...)
Això és que algun sicari de Pucket Mermaids ha eliminat els nostres pijames!!!

Xavi Menós ha dit...

mmmmmmm....... viciosos??? volem saber mes...

Anònim ha dit...

Ada akesta es la tecnica de la sustitucio....fes deapareixer un de normal perque t en regalin un de molt millor...PM es clar !!!!
22 !!!!!ostres ...nomes fa dos dies!!!!!
MENOS et fan vici els viciosos??????

Xavi Menós ha dit...

no, els viciosos em preocupen x vosaltres...