dimarts, 24 de juliol del 2007

Nobody said it was easy ...

Mañana a las 9AM otra vez el tema papeleo por mi visa de trabajo que me caduca el 3 de Agosto. Menudo coñazo. A ver si me lo dan por un año, porfa porfa porfa !!!! He quedado ahí con una chica que se llama NENG ... este país no es serio !!! jajaja.
A ver si mañana también consigo hablar con las pesadas del aeropuerto, quiero xxx en Bangkok ya !!!!!! En BCN está funcionando bastante bien ... pero aún podeis comprar muchas más cositas, eh !!! :)
Pronto el blog estará más activo, mañana Miercoles cenita en mi casa. El Viernes cine y fiesta con D&J&company, el Lunes el cumple de Kitti y el Miercoles ya llega Martita !!!! :) La birra i el ron estàn a punt ... eps, la feina també, eh !!! :)

Os dejo, la leche con Cola Cao está lista y la cama me espera !!!!

Night night !!!

18 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola a tots altre cop,

per cert, ARA MATEIX vaig a comprar-me un iPod (ja m´enteneu, oi?). Mir, fes el favor, ipso facto de dir-me l´adreça d´on has tret el teu pq el tema comença a ser urgent. Però d´on surten aquests aparells? Al món apart no n´hi ha ni un d´aquests i no serà pq no m´hi esforci, eh? ´De totes maneres, l´iPod es pot compartir, ok?
Un petó,

Anna Ma
PD: potser ara sí q m´agrada més la informàtica (jejejejeje)

ex koala mir ha dit...

Aaaaaaaaaaaaah no, fins que no vinguis a Bangkok no t' ho dic :)

MUUUUUUUUAS !!!!

maria ha dit...

Doncs a mi em van reglar l'ipod, però es van deixar la part més important... miraré que no hi siguin dins de la caixa... que encara no l'he tirada ;)

Anònim ha dit...

He rebut un toque de los supertacañones del blog dient que què passa que avui no he escrit....
M'ha fet molta gracia el comentari de la Maria, je je je. Que sapigueu que jo no tinc Ipod, però tinc l'accessori!!!
Petons

Anònim ha dit...

Doncs jo no tinc ni iPod ni accessori ni res q s´hi assembli una miqueta. I això q no serà per ganes. Bé, hi ha un iPod en projecte però queda en el anonimato encara, ok? Per cert, Maria, la caixa del teu iPod és molt gran?
Musus,
Anna Ma

maria ha dit...

Anna Mª, la caixa és petitona, però... potser és perquè s'ha d'infalar, o no? jo no tinc projecte d'accessori però esperant a tenir-ne un, puc escoltar la música! (si un no és feliç és pq no vol!)
bs

ex koala mir ha dit...

Aiiiii, quanta simplesa femenina :) jijijijiji

Germaneta, però em tens a mi !!!! :) EH EH EH, què és això del anonimat !!!! Aquí ho volem saber tot tot i tot, oi noies !!??

Maria, inflar ????? Estàs pitjor del què em pensava .... villancios i inflar .... ui ui ui, que em fas patir ...

Ada, campana y se acabó !!!!!!!!

Anònim ha dit...

Per cert!!
Perdoneu-me Dani i Jordi, que no us havia saludat!!! Us he dit que no se quin dels dos m'agrada més??

Ei Cris Jolie! d'on has tornat??

Petons

Anònim ha dit...

Holi!!!

Be, no he tornat d'enlloc gaire "glamurosss"... he estat uns dies a Palamos a jugar per la platja amb l'Ares mentre passejava els biquinis de Phuket Mermaids!!!

Ara ja torno a estar per les mountains "io lara la ra hi hi !!"
i stic pensant en comprar-me un ipod ja que això es de lo mes aburrit...Mir, creus que encara en queda algun d'oferta??

Petons a tots!!

PD: Mir jo crec que per entrar a la teva blog has d'exigir una foto de l'Oscar...

Anònim ha dit...

Crisjolie,

no et conec però un iPod d´aquests no té preu!!! Jo pagaria el q fos per un.....

Anna Ma

Litlemermaid ha dit...

Manda huevos la iPod akesta!!! Aniré a l'FNAC a donar una volta per veure si em decideixo... Ara entenc perquè quan li demano amb en Jaume k me la compri em diu k no!!!

Primi un petonàs!!! Noies... estem fatal pk dóna per molt el mail que ha enviat la Mir amb l'aparatet akest!! jiji!! però és igual... "yo me ido dos!"

Litlemermaid ha dit...

Volia dir... "yo me PIDO dos!!

Ups!

ex koala mir ha dit...

Jolie,
no em liis el blog .... si cada pobre que escriu algo li demano foto això passarà a ser un blog de citas !!!! Tipus Meeting o com es digui !!! NOOOOORRRR !!!!!!

Ada,
a mi m' agraden els dos D&J for ever !!!!

Germaneta,
quina raó tens .... això no té preu !!!! Visca el complement de l' IPOD !!!

Roser,
dos ???? ACAPARADORA !!!!!!

Ho veieu, oi, què cada dia som més simples ??? Ai senyor ... on anirem a parar !!!!

Anònim ha dit...

sólo 2? Digueu-me acaparadora però hi ha coses a les q una no pot resistir-se.... eh Mir?

ex koala mir ha dit...

^_^

moooolt bé, tens raó !!!!! Ole ole, ja surt el teu nom !!!! Que wapa i llesta ets !!!! Aiiiiiixxxxxx

Anònim ha dit...

ja no sóc ni dels anònim (alcohòlics anònims, fans-mir anònims, ...)
ole, ole, ole

Xavi Menós ha dit...

torno a llegir-te i em pregunto (avui estic preguntador)... el flight tag te pagina web x comprar online?

ex koala mir ha dit...

mmm, tindrà web en BREVE !!!! i de moment, em sembla que online no. Però vaja, tu fes llista i ja faig jo de mensaka flightag cap a NYC ... ni que sigui amb patera !!!! :)