dimarts, 10 de juliol del 2007

7-7-07 ... san fermin !!! 3






kalimotxo !!!!!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Que bé ens ho vam passarrrr!!!!!

ex koala mir ha dit...

Si, eh ... per ser els nostres primers SF no van estar gens malament !!!

Gracias Luismari por ese balcón en Estafeta (Ada, digue-li de part meva!) .... encara tinc la pell de gallina de l' emoció !!!

El Cesar ja no voldrà sortir més amb nosaltres :(

GORA SAN FERMIN !!!!

Ui, l' any que vé, serà la boooomba !!!!

Adeta, et trobo a faltar.

Anònim ha dit...

guapeeeessss!!!! m'ho vaig passar molt bé tot i que no hi ha manera que l'alcohol em puji!!!!
ada carinyo que no em vaig despedir com deu mana!!! em pensava que ens tornariem a veure l'endemà!!!aquest cap!!cagunlolla!!!
un petonas a les dues, guapes!!!!
Gisel·la

Anònim ha dit...

Gisel.laaaaaa!!!!
A mi també em va saber greu no despedir-me de tu! però ens veurem aviat, no?
A més, hem de començar a preparar el viatge "Chicago 2008-2009"...
Petons
ADA

ex koala mir ha dit...

Si, us veure-ho quan jo torni per Nadal ... jijiji

En definitiva, ens ho varem passar bomba !!! Sense necessitat de tajar-nos (jo crec que amb el cansament que portavem, només ens hagués faltat aixó!).

Què podré venir a Chicago jo ???

Petons a les dues !!!!!!