divendres, 13 de juliol del 2007

libros ...

Hoy he ido al fnac de Pl. Catalunya aprovechando que he salido pronto de trabajar.

Me he comprado:

- La sonrisa de Ariadna de José Mª Mendiluce.
- Un millonario inocente de Stephen Vizinczey.
- El tiempo de los prodigios de Marta Rivera de la Cruz.
- Tòquio blues de Haruki Murakami.
- El curioso incidente del perro a medianoche de Mark Haddon.
- El noi del pijama de ratlles de John Boyne.

Me he quedado con las ganas de comprar (espero que entre BCN y Girona los encuentre) los siguientes:

- Historias de NYC de Enric González.
- El Prestigio de Chistopher Priest.
- La insoportable levedad del ser de Milan Kundera.
- The sun also rise de Hemingway.
- Les particules elementals de Michel Houellebecq.
- Malena es un nombre de Tango de Almudena Grandes.
- On Photography de Susan Sontag.

Algunos de ellos son recomendaciones vuestras, así que si teneis más ... ya veis que os hago caso !!! :)
En BKK es difícil encontrar libros en castellano así que ... espavilaros !! (me largo el Martes!)

Luego me he pasado por el Habitat para comprar cositas para la cena del Domingo en la terraza del piso de mi hermano ... a los que vengais, no os olvideis las bebidas !!! :)

Agur!

15 comentaris:

Xavi Menós ha dit...

jo et recomano un parell de llibres...

El viento de la luna, de antonio muñoz molina

Una palabra tuya de Elvira Lindo


la teva seleccio magnifica pero ;)

Anònim ha dit...

Sopar a la terrasseta? pic nic a la platja? No sabeu l'enveja que em feu....
Petonets
Pd, per cert, la K Nui fa dies que no treu el nas per aquí!

Litlemermaid ha dit...

Ei Mir... jo vull venir!!! En Sito no m'ha convidat!!! Sniff sniff!!
Bueno, de fet no crec que sigui persona el diumenge el vespre k avui i dema vaig al summercase :)

Ep, digue'm a kina hora marxes de l'aeroport i almenys vindré a despedir-te!!!

Un petonàs primi!!!

Rous

Anònim ha dit...

Wapetons,

per fi avui m´hi he pogut conectar i és q d´aquí a unes hores seré tieta. Sí, senyors. No sé si sóc el millor exemple per la Sara (així es dirà) però jo ja me l´estimo en bogeria.
Xavi: he llegit el teu comentari del teu blog i quasi q em poso vermella. merci.
Ada: tu ja tindràs una cosineta-nebodeta ben aviat per afegir a la teva família cibernauta.
Mir: em sap molt greu no veure´t avui però demà acabarem q no podrem parlar de tantes i tantes coses q ens hem d´explicar.
Litlemermaid: a tu no et conec però el summercase d´aquest any sí q promet. Si et serveix d´alguna cosa hi tinc un bon amic q hi treballa. Ja saps, per qualsevol cosa només has de fer q deixar-me un comment aquí (q m´hi passo mitja vida) i li ho demano.
Fins aviat wapetons i q tingueu un bon cap de setmana.

anna ma

Anònim ha dit...

Per cert! Que amb la tonteria d'assaltar el blog del Xavi jo també m'hi conecto de tant en tant, i he de dir que també vaig veure Lost in Translation al Verdi (dos seients més enllà hi havia en Juan Marsé)... I la segona vegada que la vaig veure va ser en un avió de Qatar Airways tornant de Bangkok; snif, snif

ex koala mir ha dit...

Ai carai, jo diria uq ehavia escrit un ocmentaria que no trobo ... tic taaaant cansada que ja no coordino ... en fi, repretixo:

Xavi EKIPO!, gràcies per les recomenacions.

Roser primi, t' he enviat un sms, estàs tant convidada com que jo et vaig enviar un mail (hi ha més gent que em diu que no l´han rebut!). Ens h
em de veure, fes-me un truc per si veniu Diumenge. T' haig de donar el teu regalet de casament ;)

Adeta,
et trobo a faltar ...

Anna Mª,
coses de la vida, JUST ARA, acabo de rebre el teu sms ... que ja ets tieta de la Sara. ENHORABONA !!!!!!! Tinc la pell de gallina, quina emoció !!!
Ens veiem demà ... porta el bikini !!!

BON CAP DE SETMANA GENT !!!!

maria ha dit...

mir.. jo et recomano...
"como ligar con patxis y no morir en el intento", o bé...
"abuelito dime tu... ¿donde estás?"
i per acabar... "más vale pájaro en mano que pies para que os quiero", aquest d'una col.lega meva, Montse Macarro.

ex koala mir ha dit...

Maria,

no em fa gràcia aquest comentari ...

... jajaja.

Kabrona.

Xavi Menós ha dit...

anna ma!! no et posis vermella dona!!! ADA!!!! lost in translation amb el marse... uau.... sort que no hi havia l'isabel clara simo al costat... que ultimament no son masssa amics....

Anònim ha dit...

NENES!!!!!!
EL XAVI M'HA PARLAT!!
OH MY GOD!

maria ha dit...

Ada.... tenim moooolta enveja!
però clar, no podem competir amb una actriu com tu.. felicitats!

Xavi Menós ha dit...

jejeejejeejejejejeejejjejejeje

sou super divertides!!!

Hola mariaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

i a la exkoala tambe clar!

ale que marxo!

ciaos!!!!

ex koala mir ha dit...

jajajaja, Ada, ets la pera !!!

Maria, tu no et possis gelosa, eh !!! ...

... QUE EL MENÓS ÉS MEU !!! JO EL VAIG VEURE PRIMER!!! jajajaja

Xavi, tu no t' espantis, de veritat que no som pscicòpates ... jijiji, només un xic taradetes del terrat :)

Me´n vaig a dormir ... demà em toca agafar dos avions (maaaaaaaaaaaandra!)

QUAN ARRIBI A BANGKOK ACTUALITZO EL BLOG ... promés !!!

Germaneta, un petonàs !!!

Anònim ha dit...

Reina, avui totes dues agafem avions (tu cap a BKK i jo cap a Brusseles i cap a Amberes). Si m´envien a la garjola ja saps q tindré temps suficient per apendre el thai (jejejeje). Podré fer-te d traductora, t´imagines? (bé, millor q no!!!).
Xavi, em sembla q ets el noi més disputat dins i fora internet. Seran tus ojos? Tu simpatía? o tu forma de escribir? Com diu aquella cançó: " qué serà, que serà, que serà.....".
Reis, no sé si sobreviuré sense poder entrar a aquest blog durant 3 dies. Però sobreviuré.
Un petó a TOTS/ES,

Anna Ma

ex koala mir ha dit...

Germaneta, MOOOOOOLTA SORT amb la teva venda !!!! Tu no fumes, oi? Doncs ja em diràs que vols que et porti a garjola!

BOOOOOON VIATGE !!!!!!!!