dijous, 19 de juliol del 2007

chica toyota en bangkok ... de nuevo

Ya han pasado mis días por Barcelona. Que pena. No me ha dado tiempo a casi nada. Y me he quedado sin ver a gente (ahí no sólo es mi culpa, eh !!!! ^_^) con la que tenía ganas de charlar detenidamente. A algunos de vosotros os he visto fugazmente. A otros os he disfrutado un poco más. En fin, nos vemos en unos meses. O no.

Ahí van unas fotos del pasado finde, el Sábado lo pasé en Llavaneras con Gemma, Sergi y sus peques que están para comérselos! (Idiota de mi, no les hice fotos!) y con Anna Mª, alias germaneta, que vino con su flamante descapotable (estás estupenda, no canviis mai germaneta !!!). Por la noche celebramos un picnic en la playa de Barcelona, delante del Naútico de Mar Bella, menuda rasca! Fue divertido. Pude ver a mi amiga Gise embarazada de 5 meses (cuida't, eh !!!). Y sí Bet, los ratones son mamíferos ... El Domingo por la tarde-noche hicimos un piscolabis en casa de mi hermano, disfrutamos de las vistas tan magníficas que tiene y nos pusimos las botas con toooooda la comida (prevista para unos 15 ... al final, fuimos 8). La gente ya se ha acostumbrado a las despedidas pero no a las resacas ;) Ví a mi primita felizmente casada ;)

El Lunes a despedirme de las compis del estudio (que rico el helado, eh Azu!) y cenita familiar en la terraza, again. Vent del Plà. Taxi. Y a dormir!

Y el Martes, pues nada, las cosas de última hora. Y para el aeropuerto con un taxista que olía a muerto.

Los vuelos han sido tranquilos, sin nada digno que contar, bueno, que me he muerto de frío con el maldito aire. Al salir del avión en BKK, bofetada de calor ... Y ahora con el maldito Jet Lag ...





Con Gise, Jorge y Maria ... bufff, sabeis que hace más de 25 años que nos conocemos !!!

Mi hermano con su pitillo en su pisillo :)

Mirando las iluminación de la Sagrada Familia, Acbar, etc ...

Olé olé, alegria !!!!


Me sentí como la mismísima Leti :)

12 comentaris:

Xavi Menós ha dit...

uauuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!! just taking a look to your pictures I can state that you've got a really good time with your family and friends in ur loved country

ex koala mir ha dit...

Si, la veritat que si. Van ser moments divers, agradables i no gaire estressants :)

Aix, ja trobo a faltar les braves de la Plaça del Sol :(

Anònim ha dit...

OS TIII AAAS!!!! Quin cotxàs té la meva cosina..... Ara sí que presumiré de familia, ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja!!!
I jo que pensava que a mi aquestes coses no m'impresionaven.... Oh Déu meu sóc una Victoria Beckam qualsevol!!!! buaaaaaaaa!!!!!!!

Per cert, que podré anar a sopar a la "terrasseta" del Sito? És que també m'ha deixat amb la boca oberta i regalimant el redoxon que m'acabo de prendre...

Molts petonets a tots i a totes
ADA

Anònim ha dit...

Per cert cosina, que maca que ets!

ex koala mir ha dit...

Adeeeeeta !!!! Si es que totes plegades formem una familia que dona gust !!! :)

Redoxon ???? Que et falta energia !!???

I tant, anirem a la terraseta del Sito quan vingui, farem un dinaret al solet al mes de Desembre (amb el canvi climàtic segur que hi fa calor al Desembre !!!) ... Sito, podrem, oi?

Adeta, què fas, explica'm cosetes !!! Musus bat!

Agur yogur!

Anònim ha dit...

Doncs el redoxon és perquè la dermatòloga m'ha dit que per les taques em posi una crema per la nit, protecció solar de dia (com si no ho hagués fet mai...)i que em prengui un redoxon al dia durant 20 dies i descansi 10 i torni a prendre-me'l, etc etc.
Així que ara estaré super vitaminada i super mineralizada!!!
Petons

Litlemermaid ha dit...

Ei Leti (^o^), kin kotxe!!! jiji!!! Bueno, bueno, ja veig el teu cercle social!!! Doncs res guapíssima, espero que tornis aviat a la normalitat de BKK però k ens trobis a faltar una miketa a tots!! Nosaltres ho farem!!!
Per cert, Mir, estaves/às guapíssima, m'encanta el tallat de cabell!!! MUA!!!

ex koala mir ha dit...

Gràcies primi ... tu tb estaves estupenda, tot i que se't veia molt cansada !!! Vine cap aquí a descansar !!! :)

Petons!

Anònim ha dit...

Wapetons, el q vosaltres no sabeu és q estic en el plan Schiffer!! (eh, Mir?). Em sembla q a tots aquests fans els haurem d´explicar en què consisteix tot això, eh? Per cert, lo del cotxe, el llogo als caps de setmana per vacil.lar una miqueta (res, són coses q tenim els de Girona. No us deixeu impressionar massa pels senyals externs. El millor de mi, ho porto sempre a sobre: la meva simpatia, positivisme i ganes de viure i conviure. Q en sé de quedar bé, eh?
Germaneta: ja no cal q pateixis. Acabo d´aterrar fa una horeta, i com no?, només arribar a mirar el teu blog. Els "mafis" feien por de debò. Em sembla q continuaré igual de pobre q quan vas marxar però treballaré per poder estalviar i venir a veure´t (lo prometido es deuda).
Cosineta: merci pel piropo però al natural sempre guanyo.
El secret: "l´oreal porque yo lo valgo" això ho diu la Schiffer, la Penélope, ... què us he de dir jo q vosaltres no sabeu. Si esteu deixant el llistó tant amunt q tinc feina per atrapar-vos.
Xavi: ara em poso al teu blog també.

Fins aviat a tots i molts de musus..

Anna Ma

ex koala mir ha dit...

Aiiiii germaneta, quina alegria !!!! Welcome !!!!

Musus bat !!!!

Anònim ha dit...

realment t assembles a la leti amb akest cotxe....pero ara has de tornar a la nostra realitat..TUK TUK DESCAPOTABLE.

ex koala mir ha dit...

K. Nui,

això és ser molt cruel, eh ....