dimecres, 27 d’agost del 2008

Protestas en el país

Ayer miles de manifestantes (la mayoría vestidos de amarillo) irrumpieron en varias instalaciones en Bangkok: cadena de TV estatal NBT (emisión interrumpida por unas horas), en la residencia del primer ministro, Samak Sundaravej, en varios Ministerios. Advirtieron que era mejor no salir de noche, creo que la gente hizo caso omiso ... todo seguía como siempre. Yo llegué a mi casa a eso de las 21h y todo pareceía normal.

Las protestas las convocó la Alianza Popular para la Democracia, un grupo de monárquicos y personas a favor del Gobierno de los militares cercanos al empresariado tailandés, que consideran ilegítimo al actual Gobierno por estar controlado desde el exilio por el ex primer ministro Thaksin Shinawatra (ladronzuelo), derrocado en un golpe de Estado en 2006 tras un año de protestas del PAD.

No sé que pasará, si habrá un nuevo Golpe de Estado, creo que esta opción es bastante improbable, pero seguiremos informando.

Yo, propongo a los amigos de BKK, que si nos tenemos que ir del país unos días, Maldivas es una buena opción, no? jeje

Abuelo! Solly sel, last oldel befole levolution kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ...



11 comentaris:

Anònim ha dit...

MIr si hi ha problemes i algú t'ha de venir a rescatar de mans dels thais jo m'apunto eh..... em posaré la barretina, els esclops i la faixa d'almogàver i vindré amb el gavinet entre les dents a posar pau... que c.... s'han cregut!!!!!!!

Anònim ha dit...

I el rei de part de qui està??

Anònim ha dit...

Mir, si hem d´anar a les Maldives, m´apunto a fer un cop d´estat a Espanya. Què carai! La Petrovna al poder!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Nietitaaa, creo que la idea de las Maldivas esta super buena y creo que aun sin golpes podemos nos mudar en estas islas, donde ademas hay tambien probleams politicos en este momento...

Ada el rey es un figura de garantia y aun que tiene sus ideas
intenta de quedar si comentarios que sean por una parte o el otra...

Besos a todos y como decia el senior Cheguevara...

Hasta la victoria...Siempre...

Anònim ha dit...

aixo de las Maldivas em sembla perfecte!! demá et va be? :)

Anònim ha dit...

nenes, per si de cas passeu-vos pel central i feu rebost de vinillu, pad thai i bombonets japos. Jo us envio fuet i algo de pernil.. no vaya a ser que os pillen desprevenidas!
muas!

Anònim ha dit...

a las barricadas a las barricadas!!!!!

maribel ha dit...

Menys mal k tenim a la super reportera ditxaratgera on line en directa, doncs per la tele, la cosa es veu seriosa i de seguida en patit per la vostra seguretat...abuelo estoy contigo hasta la victoria siempre como decia el Ché. Besos a todos.

ex koala mir ha dit...

jajaja, anda que todos os apuntais a un bombardeo, eh !!!!

víctor,
que vagi molt bé per colombia !!!

ada,
casi que començi a cantar els anys i anys ...

anna mª,
no tens remei ...

abuelo,
lo dicho, invadimos alguna isla, la que sea, y a por la revolución de mojitos !!! kaaaaaaaaaaaa

ros,
demà no gaire ... ho deixem pel divendres ?? o millor dilluns, aquest finde toca rumba patxi!

ju,
ja tens l' adreça pel fuet i pernil, oi ??? jejeje

dani,
no coneixia aquesta faceta teva de revolucionari :)

maribel,
tampoc et creguis tot el que dic ... sóc un xic teletubie jo! ;)

apa gent, a dormir !!! que demà ens espera la revolució però la flower power !!!

Anònim ha dit...

El país sencer disposat a vessar la seva sang per la llibertat i vosaltres aqui frivolitzant...

Ai, ai, ai...

Grigri ha dit...

Ostres, jo estic amb l'anna ma, si es tracta de buscar un motiu per anar a les Maldives jo m'apunto als cops d'estat que facin falta!! Andorra també em queda apropet...

Res mir, espero que no sigui res i tot quedi en una marea groga i poca cosa més... de fet, m'he quedat bastant parada perquè no és que estigui gaire pendent de les notícies aquí però jo diria que no n'he sentit res als TN's... insisteixo que no veig gaire tele..

ptonets