dilluns, 30 de juny del 2008

I love Med !!!

Han sido tres días non stop, fantásticos, maravillosos, divertidos, calurosos ....
Germaneta, MIL GRACIES pel finde tant especial que m'has fet passar! Bangkok t' espera!
Elena (m' ha encantat tornar-te a veure!) i Victor (un plaer coneixe't en persona!) ... a vosaltres també!

girona, sant gregori, gazpacho, planta del olor, budhas en el bosque, menta, calor, caminata, explicaciones, calor, mojito, limón robado, cockteleras, puente, escarabajo, relojes, tortilla rica rica, món apart, café, besalú, compras thais, libros, orxata, beso en el culo de la leona .. o era león? (volveré!), viento en la cara, sensación de libertad, jack johnson (busco a jack), hawai nos espera, sudor, dime cuando cuando cuando, zumo hipervitaminado, girasoles, sepia, sangria!, mediterraneo, fotos, caravana, el molas és feliç, butifarra, tintorro, copas rotas, mangueras alocadas, planes, sueño, compañia, despedidas de hasta pronto, tren ...


































27 comentaris:

Anònim ha dit...

MIR!!!!!!!!!!!!
Donde está el photoshop de mis labios??????????
Mir, jo també vaig fer un resum ahir al meu diari del nostre cap d setmana. Genial.
I already miss U.

Anònim ha dit...

Germaneta, tu et cal photoshop, estas fantàstica!!!!!!!
Dani

Anònim ha dit...

OLEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!

Qualsevol diria que en aquest país es treballa.... tom, tom, tombolaaaa, la vida es una tombolaaaaa!!!!!

Mir, el plaer és mutuu, ens veiem aviat aquí o allà... Never mind!!

Molt ben triades les fotos.....

ex koala mir ha dit...

Germaneta, ho vaig intentar, però no em funciona el ratolí ... i semblava que t' haguessin pegat ...
Jo tb et miss u ... com ho farem això !!??
T' haig de dir dues coses: PURA VIDA i sobretot, no canviïs mai, eh !!!

Dani, ja tens raó ja ... la meva germaneta és guapíssima :)

Victor, no vegis quina FEINADA triar les fotos ...

Ens veiem aquí i allà a tots! :)

A veure si podeu venir Dissabte tots plegats, el Dani fa la truita de patates !!!! OE OE OEEEEE

ex koala mir ha dit...

Per cert Victor, possa't en contacte amb mi, ja t' he trobat algú pel sofà ...

Unknown ha dit...

i les croquetes?????

Xavi Menós ha dit...

nenaaaaaaaaa

jo tambe vull!!!!!!!!!!!!!!!

Xavi Menós ha dit...

knui, tu si que ets la meva croqueta de mostoles

Anònim ha dit...

croquetes????????
nosaltres no en vam pas cuinar d croquetes. Això sí, la truita de carbassó amb bacon està boníiiiissima.

ex koala mir ha dit...

K. Nui, et va bé venir dissabte a fer unes croquetes ??? O me les envies amb un tapper ????

Menós, de Mostoles ????? Que t' està passant ???

Germaneta, i que me'n dius de la butifarra ??? MMMMM, yummy yummy !!!!!

Anònim ha dit...

Nietita,

que fotos bonitas que hiciste del finde...me gusta mucho el titulo "I Love Med"...praticamente Mi Vida...
Que disfrutes la ultima semana de vacaciones y te esperamos aqui, rumbaaaaa y chiringuitooo...

Besos

Anònim ha dit...

Abuelo.... es que la compañia hace muchooooooooo, las fotos tienen que slir bien por c.....

Mir... la buti molt bona, la truita no sé.... jejeje....Suposo que sí, es que no la vaig tastarr buaaaaaaaaa!!! la menta molt bona.... moji de sant gre a la salut nostra i d'en molas....

Anònim ha dit...

q canya de fotos!!
aprofita las vacances q quan tornis hi ha moltas q velas q apagar i molta rumba q bailar, rima y todo!

ex koala mir ha dit...

Abuelo, imagino tus fotos favoritas: mojito y mar ...

Victor, saluda'm al Molas, eh ... a mi, em direu el què voldreu, em fa patir aquest home !!!

Ros, jajaja, que bona la rima !!! :)

rogerbcn ha dit...

no et conec de res...però el teu blog és d'un bon rotllo!!!!! i a més m'has fet descubrir cançons increibles com la de jack johnson.
felicitats!!!
un fan

ex koala mir ha dit...

Hola fan!

Doncs me'n alegro que t' agradi el blog i el Jack.

Petons des de la calurosa BCN :)

Unknown ha dit...

roger tu ets amic del menos no????

Anònim ha dit...

Que passa penya!!!
aquí fent la maleta per fer una visita fugaç a BCN o espero coneixer a la meva cosina i al Victor i tornar a veure els homes més sexys de Thailand.... us he dit que no se quin dels dos m'agrada més....
Knui!!! faltes tu amb les croquetes!!
Menós, on pares? segueixes als USA??
Fins dissabte!!

Xavi Menós ha dit...

ADAAAA siii segueixo als USA!!!!!!!!

koala... no em diguis que no has vsit mai el gag dels martes i trece de las empanadillas de mostoels?

Unknown ha dit...

Ada quans dies!!!! com esteu? ja m agradaria poder venir amb les croquetes...i la truita del Dani es bonissima.
Dani quines banderes i posaras aquesta vegada? la senyera i la del barsa???
Passeu s ho be i petons a tots!!
Mir aixo ja s acosta...
Menos jo tampoc se de que va lo de mostoles pero ja em sembla be.

Xavi Menós ha dit...

knuietaaaaa

aquí té el link!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=3eQJoaFlukI

Anònim ha dit...

COSINETAAAAAAAAA!!!!!!!
quants dies sense saber d tu. Si ja dic jo q sense conèixe´t I ALREADY MISS U.
A veure si demà puc fer una escapadeta.
Un petó.

ex koala mir ha dit...

Si si si, ja l' havia vist ... memoria de peix la meva ... és bo és bo!

Ada, ens veiem Dissssssssssssssabte! Confiem que la germaneta vingui :)

Bon finde pels 5 continents !!!!

MUSUS !!!!

Anònim ha dit...

RIIIAAAMMM!!
neni que no ens podrem veure. Dema tinc bodorrio familiar i fins ara nomes he trepitjat bcn per anar a fer tot el que cal per locasion. Una pena que les victoria i la motxilla no quedar be per locasio.

A saco amb la festassa! jo pendre coktailcillus a la teva salud!

milpetonarros wapa!!!

i que viva el jamon, las croquetes, les amanides, els boquerones, les gambes i el vinillu!!!!

Anònim ha dit...

Hola wapetona, espero que hayas disfrutado tus frenéticas y locas vacatas por el Med... me hubiera gustado verte por Spain, pero como no se ha dado... nena, tendré que volver a ver a la BKK crew in situ again! :-)
Besísimos.

Anònim ha dit...

HOLA A TOTHOM!!!
ENS VEIEM AQUESTA NIT!!!!
PETONS ALS QUE NO US VEURÉ, ALS QUE SÍ QUE VENIU JA US ELS DONO DESPRÉS!!!

ex koala mir ha dit...

Juuuu, doncs que vagi bé el casament. Ens veiem sigui on sigui, BCN, BKK ... Disfruta per aquí!

Ana, que el mundo es muy grande !!! :)

Ada, ens veiem en una estona! La germaneta al final no pot venir, però parlarem amb ella vía mòbil!