divendres, 6 de juny del 2008

La elegancia del erizo

En el número 7 de la calle Grenelle, un inmueble burgués de París, nada es lo que parece. Dos de sus habitantes esconden un secreto. Renée, la portera, lleva mucho tiempo fingiendo ser una mujer común. Paloma tiene doce años y oculta una inteligencia extraordinaria. Ambas llevan una vida solitaria, mientras se esfuerzan por sobrevivir y vencer la desesperanza. La llegada de un hombre misterioso al edificio propiciará el encuentro de estas dos almas gemelas.

Juntas, Renée y Paloma descubrirán la belleza de las pequeñas cosas. Invocarán la magia de los placeres efímeros e inventarán un mundo mejor. La elegancia del erizo es un pequeño tesoro que nos revela cómo alcanzar la felicidad gracias a la amistad, el amor y el arte. Mientras pasamos las páginas con una sonrisa, las voces de Renée y Paloma tejen, con un lenguaje melodioso, un cautivador himno a la vida.

Más que recomendable. Me ha costado acabarlo, pero no por ganas! Pasada la mitad del libro, es de esos que enganchan.



Por cierto, pasarme recomendaciones literarias ... necesito llevar la maleta llena de lectura a mi vuelta de BCN ...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Has visto que en BKK hay un "Book swaping club"? está en FB, puede ser interesante ;-)
Becho!

Grigri ha dit...

guais, li he regalat a la meva germana pel seu cumple... la veritat és que només he rebut que bones crítiques!.

La meva llibretera preferida em va recomanar la darrera vegada que hi vaig anar dos llibres, que de tots dos n'han fet pel·lícula però em va dir que res a veure i que molt millor el llibre: el primer el de la peli dels Cohen (no country for old men) que no sé si el llibre es diu exactament igual, però em va dir que valia molt la pena.
I el segon també n'han fet peli i em sembla que es diu alguna cosa així com "regreso a lo salvaje". Ostres, quina merda de recomanacions t'estic fent que no sóc capaç de dir-te els noms!!!

També hi ha un programa que es diu l'hora del lector i abans de Sant Jordi vaig veure'l i en recomanaven, entre d'altres, aquests dos:
El fugitivo --> crec que es deia així, és un cas verídic d'un paio que durant la 2a guerra mundial va voltar per tot europa de presó en presó i de camp de concentració en camp de concentració. Deien que estava molt bé.

L'últim Patriarca --> que me l'he comprat i al final va resultar un super-vendes de Sant Jordi.

t'he de deixar.
Petonets!