dijous, 24 d’abril del 2008

Las Serrano ya están aquí !!!

Ayer llegaron Bet y Jana. Parecia navidad, cargadas de cositas :) chuches, vinorros, embutido, etc ... gràcies noies, gràcies familia !!

Vimos, des de la 45, como la ciudad desaparecía bajo una espesa niebla. Vimos como empezó a diluviar. Chárlamos. Café. infusión de esas que sólo bebe Bet. Duchas. Nos pusimos divinas en tiempo record. Listas.

LLuvia. Calor. No hay taxis. Hay tráfico. Perdimos un 1% de nuestra divinidad para llegar al Sky Train bajo la lluvia.

Llegamos a Marco's. Empezamos con un vino blanco siciliano exquisito. Llegó Nuria. Comimos. Reimos. Risottos. Ensaladas. Marco se sentó con el catalan team. Volcanet de xocolata. Más risas. Fotos. Preguntas. Respuestas. Explicaciones. Conclusiones. Bali. Mojitos. Llegó Andria. Más risas. Más fotos. Lemoncello. Euforia. Taxi. Despedida.


Con Bet

A Jana le encantó el volcanet ... como no!

Export Mermaid :)

Ya empezamos con los botones ...

Ole ole y ole !!! Menudo team !!!

Marco, el pupitas

Conclusiones en el taxi. Dirección incorrecta. Llegada. Besos cubanos. Presentaciones colombianas. Baile. Risas. Ligoteo no deseado con italiano/turco por parte de las Serrano. Mojitos (yo no). Somos latinos!. Guapísimos desaprovechados. Luces abiertas de sopetón. Americanos. Teléfono para Hard Rock. Calle. Que hacemos?. A dormir. Taxista camicace. Fotos en el ascensor. Charla en el sofá. Messenger. Sueños.

Noche fantástica. Me gustan las noches como las de ayer. Me gusta Bangkok. Me gusta tener a mis amigas aquí.


Greco & Lui

Mojito team

Si. Existen.

Yo lo he visto!

Tira pá arriba!

15 comentaris:

Silvia ha dit...

Me encanta este post.
Pasadlo bien, que envidia tengo! Sana sana!
Yo quiero ese chocolate tambien!

Anònim ha dit...

Ei!! Sex bombs!!!! Que guapa està la Jana!!! i com ha crescut! I com pot ser que després de 15 hores de viatge estiguin tan esplendides??? Jo estava por los suelos...
Quina enveja que em feu (sobretot pel volcanet... com que estic a règim... perdoneu, però sóc d'aquelles que ho han de dir a tothom, que pesada!)
Knui! ja vaig veure que em tens el pijama guardat! moltes gràcies! Em sembla que haurà de ser cap al 2009, però podríem celebrar tots els cumples junts, com que la majoria de fans del blog som virgo, podríem fer una súper full moon virgo party a Bangkok i quedar totes i el Xavi Menós.
Bé, ja estic embolicant la troca, callo que he de treballar...
Petonets a tothom
Pd: Miriam, com és que estàs vermella en la foto que surts agafada al xicot??????

Unknown ha dit...

Ada m apunto a lo de la mega virgo fullmoon o no party!!!
Menos,i tu t aputes????
Estaria be que ens coneixessim tots plegats.Petons

ex koala mir ha dit...

Gràcies Silvia. Si vens a BKK (Estaria de conya!) el probes segur !!! I el risotto també ... THE BEST OF THE TOWN !!!

Ada,
em sembla genial la idea de mega party a BKK!
No estic vermella, estic morena !!!!
Les Serrano estàn estupendes sempre!

Clar que tb podriem anar a NYC a fer la party i a veure el Menós!

Anònim ha dit...

No, no, no... mega party a BKK motius: és més econòmic (Visca Catalunya!!) i fa més calor encara que estigui plovent a bots i a barrals.
Xavi, tu què hi dius?

I en aquesta foto estàs vermella! Però no m'extranya, sopant amb l'esponja de la Bet...

Hola Bet!! a les noies Serrano us van fer i van tirar el motllo! Esteu espectaculars!
petons

Anònim ha dit...

A veure, anem per pams!
1r.- Quan quedem a bkk per la mega-festa d´aniversari? Q me´n vaig a comprar el meu fliu-fliu bitllet ja i q tremoli bkk amb la nostra arribada.
2n.- Mir, fitxa aquests guaperes per quan torni cap aquí. Segur q no són photoshop, eh? Mare meva, quin stressssssssss
3r.- no sé si és el phuket mermaids i kè, però esteu totes rissotto women.
4t.- no sé kè carai faig aki. Jo hauria d´estar ballant, beguent mojitos, xerrant sense parar, ...
5è.- Ada vinc a buscar-te ja a Madrid, fem escala a NY i recollim al Menós i destí final BKK. Mir, hi cabrem tots a casa teva?
Un petó i PURA VIDA a tots/es.

Litlemermaid ha dit...

Tela post!!! Escolteu... una mika de compassió pels que tenim un curro de merda!!!! Veus això i dius... pk coi vaig estudiar veterinaria? A veure Mir, tens telf dels dos massissos de la foto??? Suposo k si!!! Sino busca'n dos més per kuan vingui jo eh!!! K amb un de sol no en tenim prou!!!!
;)
Ptns!!!

ex koala mir ha dit...

OK. Adjudicat. Festa a BKK. Busquem data.

Avu tenim a les Serrano a Ayuttaya. Espero que no els hi faci tormenta com la passada nit.

Hi cabem tots a casa !!! COMUNA HIPPIE si cal !!! O si no, em busco a ALGÚ que m' adopti per uns dies :))

Germaneta, primi ... els massissos els buscarem entre totes !!!!

PETONS I BON CAP DE SETMANA !!! El nostre PROMET !!!!

Anònim ha dit...

ui ui ui ui ui ui!!!!!!!!!! ja veig que hauré de fer de segurata de la party-desfasssssse-full moon-a tope- sense lloc a la casa-mir que et pots buscar hotel-nevera plena-rissotto a punt-vi-mojitos-massissos/es-.... Per cert... Pq estàs tan vermella a la foto???????? Bon cap de setmana.

Unknown ha dit...

Pq la Mir els caps de setmana te no balco NO!!! ara ja te terrassa!!!!!

ex koala mir ha dit...

I dale. QUE NO ESTIC VERMELLA !!!! Estic morenaza ... si, vale, de terrassa i piscina ...

Anòmin ... da la cara !!!

K. Nui ... a callar !!!!!!

Xavi Menós ha dit...

ESCOLTEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

JO TAMBÉ VULL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

QUE US VULL CONÈIXER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

però a hores d'ara tinc problemes de visat i de diners... en un mes la mama caixa deixa de pagar-me i he de decidir què faig... si torno a Europa o em quedo aquí...

arghhhhhhhhhhhhhhh

ada, anna ma, knui, koaleta... qualsevol cosa x fer unas risas amb vosaltres!

per cert knuieta, vaya manera que tens d'agafar coll de camises no??????

maribel ha dit...

Quina vidorra nenes, que jo tb m'apunto....a la festassa...eso si que es Pura vida, per cert....quan treballeu??????, ja ja, no m'ataqueu massa Mir & K nui..

ex koala mir ha dit...

No, aquí no treballem. Com sempre dic a tothom que em fa aquesta pregunta ... vivint sota la palmera tot el dia, bebent aigueta de coco ...

Unknown ha dit...

HOLA¡¡¡¡ BONA TARDA PRECIOSAS FELIZ SEMANA Y QUE BIEN SE OS VEA, ASI DA GUSTO SENTIR EL AROMA PRIMAVERAL.SI NO OS IMPORTA YO TAMBIEN ME PUEDO APUNTAR A ESTA MACRO FIESTA??
HOLA ADA¡¡ME ALEGRO MUCHO DE LEERTE POR ESTA CASA,,,,
FELIZ DIA SIGA,
BESOS
PEPE