dimecres, 23 d’abril del 2008

Feliç Sant Jordi

7 comentaris:

Anònim ha dit...

FELIÇ DIA DE SANT JORDI!!!!

Anònim ha dit...

JORDI I GEORGINA!!!

Anònim ha dit...

K nui!!! Com estàs???? He vist el blog del Marc.... mare meva, mare meva... ese pedasu de viatge!!! Com va anar per Andorra? Pensa que estic fent règim per lluir millor el meu tanga Phuket Mermaids i fer propaganda... bé, si em vols fer fotos en bikini per la propera temporada també ho podem parlar... Però que quedi clar que lo meu és la interpretació, eh? ja ja ja

Molts petons

Litlemermaid ha dit...

Feliç Sant Jordi!!!
Ptns a tots!!!!

Unknown ha dit...

Adeta Kardinyu, estic de conya trevallant com sempre pero contenta, pensa nena q la proxima coleccio es "bestial" , ens vam inspirar al rajastan i com li vaig dir al Cesar cap aki s ha dit q tu ja tens el pijama apunt sota el coixi, un mega petonas i bon sant jordi.

Anònim ha dit...

Feliç Sant Jordi/Georgina,nenes encara que esteu lluny rebeu la meva rosa on line i un bon llibre.Jo m'he comprat cometas en el cielo i l'angel caigut el nou beseller d'en Ruiz Zafont.

Anònim ha dit...

Aqui Amapola, moltes gradies per la rosa, com a minim alguna ara ja puc dir que tinc.. eso si, mhaig denterar de quan es el meu sant ara q mheu caniat el nom! muuas!