diumenge, 24 de juny del 2007

ian's birthday

En cuanto acabe este post me voy a dormir .... zzzzzz, que cansancio !!! Y es que, aunque os cueste de creer, pasar una noche hablando y riendo sin parar y al día siguiente pasarte horas en la piscina, luego ir en la furgo hasta un pueblecito de costa a cenar pescadito y marisco, cansa lo suyo :)

Ayer sorprendimos a Ian en su casa, al final, fuimos unos 12. Me he reído un montón con Jordi y Dani y la Llámala Tú !!!

La cena estaba riquísima y el postre, un pastel en forma de diente, delicioso. Charlamos con Ian un buen rato .... el mundo está fatal y las mujeres tenemos el poder, sería el resumen de la conversación.

Ahí van mis fotos, ya colgaré la de los demás en cuanto me lleguen.

Bona nit !!!



chocolaaaaaaaaate

esto es un beso y lo demás son tonterias!

pastel


risas

de nuevo, rodeada ...

el trio lalala



jordi & dani, que majos son!

hacia tiempo que no los veiais, eh!

14 comentaris:

Litlemermaid ha dit...

Bon dia!!
Escolta Mir... jo vull conèixer a les teves amigues perquè vaig llegint els seus comments i els teus i gairebé és com si les conegui però no ser ni kina kara fan!!! Bé, per alguna foto si eh!!!
Bueno, a veure si ens podem veure ara kuan vinguis pendona!!!
Un petonàs xata!

PS: SI vinc em portaràs a la casa de la piscina??? jiji!!!

Anònim ha dit...

Hola Miri!!!!
Ja hem arribat, de fet escric des de la feina, grrr!!!! Et vam voler trucar ahir però no ens donava linia.
Què xules les fotos de la festa! No em vau guardar un trocet de pastís?
El Dani i el Jordi estan fets uns Sex Symbols, no se quin dels dos m'agrada més......
Núriaaa!!! vull la meva camisola sexy, que és l'única que tinc!! No és Pucket Mermaid, però és Vanity Fair i me la van regalar quan vaig fer 30 anys!!!
Petons
ADA

Anònim ha dit...

Hola Family!!
Us trobo molt a faltar a tots!!
Quina festa mes xula...per variar... Felicitats a l'Ian!!!!

Petons al Jordi i al Dani, sou uns cracks!

Ada...benvinguda a la dura realitat...sort tenim d'aquesta block que ens manté conectades al paradise...!!!
Petons per tu i el Cesar, a veure si el proxim cop que ens trobem ens podem coneixer una miqueta mes...

I com no,molts petons i abraçades per les uniques, incomparables, incombustibles, les noies mes buscades de Tayland......k.nui i k.mirriam!!!!!!!!!!!!

I miss you lolts!!

Anònim ha dit...

ei jolie,
aki les uniques sex simbols som la k.rriam i jo.
mira q cuerpazos dios!!!!!
ada,
ja t he dit que lo del pijama es mereix una altra vinguda...
dani i jordi,
llamala tu...
mir,
ojo amb les abrassades i els petons al meu marit...que ja no tinc edat per trovar-ne un altra !!!
i a la resta no us penseu que sempre sigui festa eh!!!

Anònim ha dit...

Apa Núria, nosaltres pensar que sempre estas de festa???? Nooorrlll

Per cert Miriam, quins peus més macos que tens.... Fem peuets?

Anònim ha dit...

hola menos
aki k nui
ets tant guapo com a la mini foto???? ens en pots enviar una altra????

Anònim ha dit...

Eso, eso, més fotos de l'home misteriós del blog!!!

Anònim ha dit...

Proposta a tots els fans de la Mir:

"Benvolguts amics/gues, en motiu del retorn (encara q molt temporal) de la nostra estimada Mir, us convoco per fer un sopar (millor a Girona - cal escombrar cap a casa - tot i q no hi ha inconvenient en canvi de lloc), dia i hora desitjat. Estaria bé q PER FI ens coneguessim tots plegats. Ja sé q la meva imaginació dóna per molt però potser q toqui de peus a terra i aterri a la realitat. El meu mail per anar-nos apuntant és el següent:
aammfftt@yahoo.es
A partir d´aquí us aniré mantinguent informats/des a tots/es, ok? La festa està assegurada. Mir, tu no em falles ni amb pintura!!!
Fins aviat i un petó ben gran a tots.

Anna Ma (àlies la germaneta de la Mir i la cosina de l´Ada)

ex koala mir ha dit...

Però us pot saber què us passa a totes !!!! jajaja, esteu trastocades !!!! jajaja

MENÓS, et prometo que canviaré d' amigues !!! jijiji. Molta gent em pregunta qui ets, i clar, flipen quan els hi dic que no et conec de res, jeje, coses de la tecnologia! ;)

ROSER,
jo també en tinc de piscina, eh !!!!! :) I TANT QUE ENS VEUREM !!

ADA,
et trobo a taaaant a faltar que vindré a Madrid ... aprofitaré per renovar el meu permís de residència Thai .... jejeje.
M' he oblidat dels vostres pijames a Pattaya .... :( .... però com diu la K.Nui, heu de tornar a buscar-los.

CRISJOLIE,
Bangkok no és el mateix sense la teva SONRISA PROFIDENT !! Et trobem a faltar !!! La càmara de fotos està tristoia sense tu :(((

K. NUI o LLÁMALA TUUU,
haurem de penjar fotos de la ofisss, si no, a qui, ni Cristu es creu que treballem :(
No no, ja et dic jo, que ni que tinguessis 15 anys, trobaries un altre Ian .... HE IS THE ONE AND ONLY !!! :) Esperem que no agafi un empatx amb tanta xocolata pobret.

ANNA Mª o Germaneta,
estàs loca !!! jajaja M´he partit amb la teva iniciativa ... no crec que funcioni! Però vaja, ho intetem !!! jeje

Ai quin stress .... amb dues setmanes BCN, SAN FERMIN, MADRID i GIRONA. No sé per on començar !!!! Ahh, i si puc haig d' anar a portar una carta a DONOSTI !!!!

^_^

Anònim ha dit...

aixo esta fet ...dema fotos de la offichsss, ara q ja li he agafat el trankillo a aixo de sortir a la premsa.pq nena el teu blog es millor q l HOLA !!!!
i q tal si les fem el dimecres a les 4 de la tarda q hi tindrem EN BINNNNNN ehhhh?????

ex koala mir ha dit...

Pobre Bin, si sabés el què dona de si ;)

Litlemermaid ha dit...

Ei jo m'apunto al sopar... k potser serà l'unica manera de veure a la meva cosina!!!
La idea es bona... funcionarà? jiji!!!
Mir... tu no fallaras oi?

Petonets

Anònim ha dit...

Y sigo llorando por mi vuelta al curro. UAUAUAAUAUAUAUAAUAUAUAAUU

Anònim ha dit...

ya sabes Cesar que lo bueno si breve DIEZ veces bueno, ala sigue llorando y ahorrando para la proxima visita...
un besazo bien grandote, smuakkkkkkk