divendres, 1 de juny del 2007

buda day


tao & nui, secretitos .... que le estará diciendo? emergency exit ...

andorra team

con la barquita de fondo

sirocco con luna llena

cris & tak en bed

bed des de fuera

bed des de dentro

a qué huelen las nubes ??

day en harmonique

ceci & IK en harmonique

el ekipo !!!


ayer jueves fue Buda Day .... festivo. Los bares y locales estaban cerrados, en los supers no vendian alcohol (sobrevivimos, eh! lo cuento como anecdota ...). fue un dia de shopping, manicura y relax. Acabó con cenita en la terrazita del Oriental, la mar de bien.

El miercoles por la noche, cenita con la troupe habitual (sin Top, que ya ha vuelto a Sydney, estamos tristes sin él) en el Harmonique y luego bailoteo en el Bed Supperclub.

Ahi van las fotos. Buen finde. Ada y Cesar llegan el Lunes !!!! YEEEEPA !!!!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

tinc problemes per fer els comentaris pq aquesta finestra s em obre amb THAILANDES i no se com fer-ho ....soc la nui i no es pot explicar el que m estava dient per que ets major d edat per segons quines coses....

Anònim ha dit...

vull dir que NO ets major d edat...ostres la dislexia!!!!

Anònim ha dit...

nena que et semblaria posar=noa a tope anant al raffles al gimnas almenys 2 vegades per setmana,ens fan tarifa de veines i potser una per l altra ens ho agafem en serio, pq amb tanta festa ja saps que ens creixen les ales!!!!

ex koala mir ha dit...

K. Nui ... el tema dislexia em sembla que es general ... jijiji

Aixi que no em pots dir el que deia el musculitos neurona de mosquito farmacos ... vaja vaja ...

Em sembla bona idea lo del gym, just ara vinc de la piscina i pensava ... aquest gym que tens aqui, a part de ser un cop de puny, es una sauna (mes que la offffice) ... pensava d' apuntar-me a algun lloc. Si no, a la propera campanya del I'M FLYING possaran la meva foto (fiu fiu !!)

En fi, vaig a dinar!

Xavi Menós ha dit...

nena, nena, nena.....

que bé que t'0ho passes no?

ex koala mir ha dit...

si menos, m' ho passo pipa.

PURA VIDA !!!