dilluns, 25 de juny del 2007

ian's birthday, segunda parte

A ver, el pastel era en forma de diente, no porque Ian sea dentista nooooo. Si no, porque el muy salvaje (dicho con cariño) se arrancó el solito en su casa una muela .... todo incluido (Ahhhhh, es que se me pone la piel de gallina solo de pensarlo!).

Como podeis ver en esta segunda selección de fotos ... la fiesta acabó en la cocina.

Gràcies Dani & Jordi por las fotos! :) Ens veiem demà per menjar la crema catalana !!!! :)

Besos a todas las fans lokuelas :)


esto es vida !!

parte del ekipo en la cocina!

haciendo de Letis o de Llámala Tú !!

EEEET .... mi casa !!!! O Colón ??

Así empezó la fiesta en la cocina .... éramos tres y acabámos ...

después de la mariscada, listos para los moskitos!

gamba catalana comiendo gamba patxi-thai


chulo, eh!?

digui digui?

8 comentaris:

Xavi Menós ha dit...

nena!!! quines fotos... m'imagino que vau passar una moOOoOoolt bona estona ;) molt bé molt bé ;)
per cert.. .jo tb vull una piscinaaaaaaaaaaaaaa

ex koala mir ha dit...

doncs el què li deia a la meva cosineta .... jo tinc piscineta, així que ja sabeu que us toca, que aquí tothom es queixa però res !!! :)

Anònim ha dit...

a veure XAVI MENOS si ens fas una mica de cas i ens envies akesta tant desitjada foto de tu mateix ASAP, que sino ja comencarem a pensar q lo q tens al blog es un fotomontaje...ehhhh, si l envies et prometo q et farem un foradet a la piscina...
MIR amb carinyo o no lo de SALVAJE es too much, q ho digui jo encara...
JORDI del DANI les meves converse encara esperen ser recollides per pasar pel teu raspall....
SISON germana meva, filla de la Teresa i cunyada de la Crisjolie esperem comentaris q sou unes soses.

Anònim ha dit...

acabo de rebre una trucada de la miriam dient que, " i dedicat especialment a la Judith... " no haura de anar a Madrid pq en aquests paisos de COME CI COME CA..a vegades i precisament en aquest bastant sovint ens solucionen les coses de manera eficient, rapida i educada...potser per aixo som com si com sa!!!!ehhhh!!!!

Anònim ha dit...

PROPOSO que si el Xavi Menós no ens envia més fotos seves assaltarem el seu blog tal i com estem fent amb el de la Miriam!!!

Apa nano anima't que val la pena de banyar-se en aquella piscina...

Anònim ha dit...

EI XAVI!!

VOLEM UNA FOTO!!VOLEM UNA FOTO!!

NOIES EM SEMBLA QUE AQUEST NOI...AI AI AI...FOTOMONTAJE !!!!

ex koala mir ha dit...

Nenes, feu el favor !!!! SOU UNES HOLLIGANS !!!!!! Quina vergonya d' amigues !!!!!!!

jajajaja, esteu cada dia més lokes !!!!!!! QUINA POR !!!!!!!!!!!! jajajaja

Però us estimo molt :)

Anònim ha dit...

Ahora entiendo a los de la depresión post vacacional- UAUAUAUAUAAUAUAUAUAUAUAAUAU.
Besos pa´tos´