dijous, 24 de juliol del 2008

Concurso fotográfico

Tengo la fotografía un poco olvidada, pero es una de las cosas que más me apasionan ... pero con éste calor thai, ni la pasión me hace salir a la calle a horas diurnas durante el finde ... a ver cuando acaba la época de lluvias y me lanzo de nuevo a disparar!

He encontrado el concurso fotográfico que convoca La Vanguardia: http://concurso2008.magazinedigital.com

Y he colgado mi primera foto para éste (que espero ni ganar ni quedar segunda .... no quiero ningún coche !!!), es una de las que más me gusta de las que tomé en la India el pasado Febrero.

Así que ya sabeis, si os animais, entrar, participar o votar! Se pueden presentar hasta 5 fotos ...

Click !!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Germaneta, quin FLASH d foto. M´he quedat enamorada només de veure-la. No sé si ha estat l´expressió del nen, el contrats d la primera moto amb el jersei blau, la mateixa sensillesa... no sé però m´has deixat altre cop sense paraules.
Ja ho diuen no? val més una imatge q 1000 paraules.
Anna Ma

Anònim ha dit...

Molt xula la foto!

Li puc dir una cosa al Xavi?
quin article més emocionant el de la Elvira Lindo!

Piro a Nottingham, necesiteu alguna cosa?

Hola cosina!!!

Petons
ADA

ex koala mir ha dit...

Gràcies germaneta!
Ada, que vagi molt bé!

Bon finde! PETONS!

Anònim ha dit...

Encara no l'habia vist però ja sabia a quina et referies. A mi m'ENCANTA! I no només xq sigui teva eh! Ets un Katakrac Kri!
Molts petons i disfruta del cap de setmana.