dimecres, 16 de juliol del 2008

Casualitat o causalitat? that´s the question

I LOVE CROQUETAS era el título que quería poner a este post, pero tras la conversación vía messenger con anna mª, alias germaneta, me he decidido por Casualitat o causalitat? that´s the question ... que opinais vosotros? ... mi querido público ...

Y lo de las croquetas, bueno, ayer hubo cena en mi casa ... y K. Nui, se curró una tanda de croquetas que mmmmmmm, de vicio !!!!!!!! (gràcies!) Viva el queso con almendras !!! Viva !!!

Fue una noche muy agradable ... Nuria, el abuelo Alessandro con la abuela Ros, June que llevó POLVORONES filipinos !!!, Tak, Simone y su amigo Mateo (que tiene imán para los mosquitos thais ...) ... hay que repetirlo pronto, pero mejor el finde, que sueño tengo hoy!

Abuelo, el DVD funciona perfectamente !!! (Aún no me he comprado el cable, eh!) ... Abuelo, porque estás tan serio en la foto ???

Mañana, Budha Day (fiesta nacional) me sacan los puntos que me quedan ... GLUPS !!! Lo haremos antes de empezar la cena en mi casa ... no vaya a ser que entre el vino y los mojitos (o como me ha dicho Bin hace un rato ... moskitos) ... me haga algún estropicio ...

Ala, me voy a comer un poco de helado que sobró de ayer :)





12 comentaris:

Anònim ha dit...

Mir, ni m´imaginava q anava en serio el títol aquest. Però, A VEURE SI HAURÉ DE COMENÇAR A FER COPYRIGHTS amb tu? CENSURA! Res, d´això, jo amb tu ho comparteixo tot (tot???). Bé, quasi, quasi. En tot cas, ja veus q cada dia vaig a pitjor. Seran els mojitos?, els moskitos?, els foskitos?, els flaixos de las fotitos?, o los xinitos? Ai, ai, ai. Millor q em calli.
Un petó d bona tarda! o d bona nit?! Saps què? un per a cada dia i per cada ocasió. Un petó als 4 vents bloggeros. MUA!!!!!!!!

Unknown ha dit...

realment va ser divertit i divers el sopar.
I avui???? si al Bin li fan por els mosquits q et porti el bracalet pero que t el posi el Daniel, millor !!!!!!!

ex koala mir ha dit...

Germaneta,

vam dir que possariem la pregunta al blog, a veure què opinava la gent ... d' aquí els teus deures pel cap de setmana ... recordes ?? :)

Els Foskitos no em van agradar mai !! Jo era las del Bollycao ...

K. Nui,
per una vegada estic d' acord amb tu, millor el Daniel ... però vols dir que entre el Bin i el Daniel no hi ha algo més que braçalets ????

Anònim ha dit...

el sopar de conya, la companyia estupenda i las conversas... q direm. Vaig apendre molt del poder de marketing i venta de las banqueras, molt interesant :)

Anònim ha dit...

per cert, la foto amb el Simone esta suprema!

Anònim ha dit...

MOSKITOSSSSSSS!!!!!!! El meu record d'ahir a la nit... Vaig treure un telescopi destartalat que tinc amagat.... Hi havia lluna plena i l'únic que vaig aconseguir veure van ser les estrelles amb tot el moskitam que pululava a la nit..... Haguès estat millor fent un mojito amb la mir eh... quin vici!!!

Bon dia a tothom.

Anònim ha dit...

VIVAN LAS CROQUETASSS!!!!

Anònim ha dit...

Espero q vagi molt b lo dels punts, tu porta l'amulet maori xsidks...
Estas molt GUAPA!

Anònim ha dit...

Ei Knui! jo vull probar les croquetes de móstoles!!
Casualitat o causalitat? no ho se, però em diverteix molt més pensar que sigui causalitat.
petons
ADA

ex koala mir ha dit...

Ros,
si si, de les converses del BKK Cariño Team sempre s'aprén algo!

Victor!
M' he partit amb la teva crònica dels mosquits ... com ets !!!! Amb la COMPANYIA que et deurien fer !!!

Ju!
Com estàs!

Anònim!
Ja me'ls han tret, tot perfecte i sense dolor! (la copa de vi que m' he begut abans, per si de cas, crec que ha ajudat bastant :) Gràcies!

Ada!
Tu sempre tant original!

Petonàs a tots! I BON CAP DE SETMANA !!!! El meu té 3 dies !!!!!! YEEEEEEEEPA!

Unknown ha dit...

Ada ja saps que cami de Japo hi ha parada obligatoria...i amb 24 hores croquetes preparades!!!
Ju que fas que ens tens abandonades???
trucan's que us trovem a faltar, ja saps els horaris.Ah, la setmana que ve comencem les obres a la nova office, sugerencies????

Anònim ha dit...

COMPANYIA???? però què carai és això, germaneta? Ara sí q m´has deixat sense paraules. Vaig a buscar-la al diccionari. En quin idioma la busco? Thai, català, english, ruski,... En tot cas, el meu pis s´ha tornat una mica... buit q diguem. M´hi falta, no sé, gent? cosetes? xerrades? llumets? espelmetes? o incens? Serà la companyia això? Fes-m´ho saber!
Bon jorno per la matina.