dimecres, 13 de febrer del 2008

Cena catalanothai

Que no, que Mark no es mi nada! .... jejeje, una broma tonta .... sorry!

Hemos cenado en Marco's con Mark y Mint. El es relaciones públicas y una celebrity. Ella, una vieja conocida por los seguidores del blog, es modelo y ha trabajo varias veces con P. Mermaids ... son majísimos.

A ella la podreis ver pronto por Barcelona, ya que desfilará en el show que PM hace en Andorra en unas semanas .. ya os daré más detalles pronto, por si alguien se quiere pasar por ahí.

Hoy ha sido un día lleno de noticias ... A ver si mañana las hemos acabado de asimilar ... mamma mía!

Ahora sí. NIGHT NIGHT !!!



10 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola fans del blog!!!
Estic vivita i coleando, que ja és molt.
porto dues hores al ciber, ja no em queda gaire temps, tornaré aviat per llegir detingudament els posts; ja sabeu que jo no miro només les fotos... Jo ho llegeixo tot! Avui a sigut rapidament.
Us he de fer saber a tots i totes que he canviat de feina i no tinc internet, feixistes! Pel demés tot molt bé i molt tranquila, aburrida, moltes vegades.
Miri, la India estarà plena de cagades de coloms, però les fotos són espectaculars, bé, en la teva linia, clar
Us trobo molt a faltar a totes i a tots, knui, xavi, martE, cosineta, etc, etc
Petons
ADA

Anònim ha dit...

Ada
no se que passa que em perdut audiencia, deu ser que anem tots de crani.Estare a espanya a principis de mars alguna possibilitat de que estiguis per bcn? podriem fer un cafeto.Petons

Xavi Menós ha dit...

ADETAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KNUI... JO NO HE PERDUT EL CRANI.... estiv vivo y coleando!!!!!!!!!!

Escolta, que somrient estàs sempre...

amiga míriam, fotos meravelloses :))))

Anònim ha dit...

Menos la vida em somriu des de fa molt temps i jo per si de cas les coses es giren...somric sempre, que si em queixo igual el de dalt me manda un rayo!!!!! Ey quan et coneixerem????????????

Anònim ha dit...

germaneta ESTÀS TRONADA (llàstima q aki no pugui afegir-hi els nostres emoticonos - segur q ja saps quin hi posaria).

WAPURES Q SOU ELS MILLORS!!!

Anna Ma

ex koala mir ha dit...

jijijijiji

ex koala mir ha dit...

Gràcies Adeta i Amic Menós. Haig de dir que en un país com India les fotos surten soles.

Germaneta ... aquest emoticono t' agrada ???
^_^

Xavi Menós ha dit...

knui!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


saps que l'altre dia la koaleta va somiar que jo venia aquí... pues jo avui he somiat que estava a la índia amb valtros!!!!!

ex koala mir ha dit...

en serio ???? nen, està clar. aquest any ens coneixem segur !!!! yeeeeepa !!!!!

:)

Xavi Menós ha dit...

pos si miriam si... de veritat que ho he somiat!!!!!!!
aviam si el Buddha em permet venir!!!!