dimecres, 14 de novembre del 2007

entre fogones ...

ayer empezé mis clases de cocina. no, no es cocina thai, es italiana.
las hago en bel guardo, con marco. me lo pasé pipa, salí rodando y un tanto alegre.

primero me colocó la camisa típica de cocina (blanca) y nos fuimos al super. me enseñó las mejores marcas, etc ... cocinamos y comimos ... spaguetti con gambas, sopa de gambas, cocktail de gambas y risotto al azafrán. de postres (esto no lo cocinamos) una delicia de chocolate.

todo acompañado de un vino blanco fresquisimo. y todo rociado a base de vodzka, vino blanco y algo de brandy. os podeis imaginar mi estado, no? :) hoy estoy intentado ordenar en mi cabeza todo lo que vi!

las clases son de 11 a 14 ... aunque ayer me quedé hasta las 18 de cháchara.

no prometo nada, pero cuando aprenda más algo os cocinaré. o no.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Apa nena, que ja sembles la Bet, a veure si tindras lagunes tu també...

Anònim ha dit...

reina, de ben segur q la cuina se´t dóna molt millor q no a mi. Jo només menjaria q amanides, escarxofes, pebrot escalibat i poca cosa més. O sigui res on hi surtin els fogons q allà m´hi faig mal.
Quan vinguis a casa et cedeixo tooooooota la cuina.
bon dia.

Xavi Menós ha dit...

i amb quin idioma es fan aquestes classes?

I em cuinaras??????????????? Que em faras tiramisuuuuuuuuuuuu

ada i ana maria!

petonets a ambdues!

ex koala mir ha dit...

Ada, ja em coneixes ... sóc un xic despistada ... i no t' imagines la de coses que em va explicar!

Anna Mª, millor no tocarem la cuina quan ens veiem, ok? No fos cas que s' embrutés ... Quan vens a BKK a menjar la millor pasta del món (cuinada pel Marco, de moment!)

Menóssssssss, doncs ell em parlar amb italià/anglés ... jo amb castellà/català/anglés ... i els de la cuina amb thai .. ESPERIT FORUM, EH !!!!
Tiramisu ??? Vols Tiramisú ??? Molt bé, doncs ja n' apendré, only 4U !!! :)

Petons a dojo!!!

Xavi Menós ha dit...

uaaaaaaaaaaaaaaaaaa

grasies!!!!!!

Anònim ha dit...

jo vull mmmmmmmmmmmm.... ja se´m posa la boca plena d´aigua només de pensar amb pasta, tiramisú, i tot d coses bones.

mir, si convé, et subvenciono el curs però després et quedes a casa meva i me prepares cada dia una d´aquestes delícies, eh?

ex koala mir ha dit...

Germaneta,

continuo pensant que la millor opció és que vinguis a Bangkok a menjar coses bones. Paaaaaaaasta !!!!!!!!