dissabte, 24 de novembre del 2007

buscando ....

piso en bangkok.

ya que me quedo una temporada más ... y me quiero mudar a finales de enero.

estoy cansadísima ... menuda pateada !!!

de momento, no he visto nada para saltar de alegria (no os podeis imaginar la decoración en alguno que he visto!) ...

por la mañana he visitado los alrededores de sukhumvit 23 ... curioso, por ahí sólo hay pisos de 3 habitaciones (he subido a visitar uno por puro cotilleo) ... y en muchos la primera pregunta ha sido si era israelita .... ¿¿¿¿???? .... no tienen buena fama por aquella zona.

en fin, sigo buscando!

11 comentaris:

Xavi Menós ha dit...

qui busca sempre troba amiga koaleta :)))

Elena ha dit...

Ànims guapetona, quien la sigue la consigue!! au va busca'l ben xulo que quan vingui aquest si que el veuré, sobre l' octubre -08... et va b?? jeje.. petunikus

maria ha dit...

budilla... a mi ja m'està bé 3 habitacions, la teva, el despatx, i una per mi! :)
i si vols et deixo el meu pis de bcn, vist que mai hi sóc :(
avui torno de paris, i demà ja tinc un vol... tinc l'impressió que començo a coneixer alguns stewards... molts petonets!

Anònim ha dit...

Ai, doncs a mi em fa pena... Amb el piset tan mono que tens... i tan apanyat... i amb aquella piscina... i servei de bugaderia... i les vistes des del replà de l'ascensor!
Petons

ex koala mir ha dit...

Amic Menós, aquesta frase no sempre és certa!

Elena, octubre 2008 ... collons, què lluuuuny queda això !!!

Maria, no no no, habitació per tu no, que no vindràs a veure'm mai !!!!! Tanto trote que me llevas !!!

Ada, no saps la pena que em fa a mi !!! Però estic farta del tràfic ... l' altre dia 2 hores per anar de l' office a casa ... 2 hores !!!!!!! Però tens l' excusa perfecte per tornar a passar per Bangkok :)

Anònim ha dit...

La meva pregunta és? D'on els vas dir q eres? Catalana, Spanish o Valenciana? Ja sabem que depenent de la situació s'adoptan unes o altres nacionalitats...

MUSUS

ex koala mir ha dit...

jejeje ... de moment, vaig dir que era de Barcelona. Tot arribarà :) ...

Litlemermaid ha dit...

Mente positiva, mente positiva!!!

Ànims primi!

Xavi Menós ha dit...

xq no es certa koala?

ex koala mir ha dit...

Doncs perque a vegades ens passem mitja vida buscant i no trobem el què busquem! Encara que també és cert, que ens passem mitja vida buscant el què volem ...

En fi, me'n vaig a dormir ... ja n' he tingut prou d' aquell Dilluns !!!!

Primi, això sempre !!! POSSITIVISME 100% !!!!

Night night gent!

Xavi Menós ha dit...

es que a vegades koala busquem pero no sabem el que busquem!