divendres, 16 de gener del 2009

anna mª petrovna ha dit ...

Diuen que existeix la intuició femenina. Jo no sóc qui per afirmar-ho però, rarament la meva acostuma a fallar. Ens vam conèixer el dilluns 18 de setembre del 2006 i allò només era el principi d´una relació JJ. Tot i la distància sempre t´he sentit ben aprop meu. Hem compartit moltes converses, il.lusions, vivències realment fortes, moments de molts somriures, confidències, però sobretot has compartit un dels meus somnis.

Una llàgrima baixava ulls avall aquesta tarda. Després de quasi nou anys, per primer cop, he vist el meu somni una mica més aprop de les meves mans. I tot gràcies a tu. No tindré mai suficients paraules per agrair-te la teva feina. Ni t´imagines el que això significa per mi (m’equivoco! Sí, que ho saps i molt bé).

Han sigut dies de mails amunt i avall triant tipografies, colors, tamanys, lletres,… Però, finalment, ho has aconseguit. Has visualitzat el mateix que jo. Una firma elegant, amb classe, glamourosa, simple, neta, senzilla, entenedora. La meva firma. El meu logo. Les etiquetes. Les bosses. En aquelles pàgines que m´has enviat hi ha l´Anna Ma Petrovna que vull donar a conèixer.

Em sento feliç pel que m´has donat. Sóc feliç perquè tu també hi has participat. Feliç perquè sé que tindrà èxit (la moneda que et deia aquesta tarda). FELIÇ.

Mir, merci, mercI, merCI, meRCI, mERCI, MERCI, MERCI!

I ara sí, que tremoli tot el món. Pura vida. Mamma mia. Carpe Diem. I esperit “JJ team” amb el “vértigo” de fons.

6 comentaris:

ex koala mir ha dit...

Jo, només dic .... UN PLAER! I pá lante JJ !!!!

I que tremoli, Costa Rica, NYC, Londres, Paris, Roma, Milán, Grecia, Granada, Xina, BKK, el Med de punta a punta, Girona, Barcelona ... vaja, el món sencer!

20 Petons :)

Anònim ha dit...

I la presentació oficial serà al teu blog. Paraula de AM Petrovna!

ex koala mir ha dit...

OOOOOOOOOOOOOOOOOO :)

Elena ha dit...

Nenes.. collonut!! M`ha encantant el logo! Genial.

Espero que en surti un suc molt bo d' aquest fruit!

un petonas

Anònim ha dit...

Hola Mir i Anna!

Quedem pendents de la vostra col·laboració que sona molt bé.:-)

La més gran enhorabona i tot l´èxit per les dues en aquest treball!!!

Molts petons.

D&J

Anònim ha dit...

D&J,

merci. La Mir ho ha clavat i no pot fallar d cap d les maneres. A Petrovna no s´accepta cap mena d no.
Records a tots 2 q us trobo a faltar a les fotos d la Mir.