diumenge, 14 d’octubre del 2007

Presidenta !!!!

Vaya, el finde ya ha llegado a su fin :(

El Sabado por la mañana hicimos las fotos, esta vez vino una fotógrafa profesional, aunque yo también hice algunas fotillos, me lo paso pipa haciéndolo, pese al calor. Como podeis ver hubo algún problema con el ventilador ... así que improvisamos uno un poque cutre. Y también como veis la modelo es fea fea fea. jajaja. Madre mía, que pedazo de tipa ... 22 años y mide 1.80 y pico ... y encima es simpática y no muy tonta.

Justo acabar empezó a llover, o sea, que una vez más, fuimos lucky lucky.

El resto del finde, de relax, casi total. He tenido la oportunidad de conocer a Ian, otro Ian, no el de "toda la vida" :) Es un aussie encantador, "padre" de Itti. Por personas como él, los australianos me robaron el corazón.

Y al llegar a mi casa, he abierto el buzón ... y CHA CHA CHAAAAAAAAAAAAAAN, paquete !!!!!!!! Ole Ole !!!!!!! GRÀCIES GLO, NO SAPS LA ILI QUE M' HA FET !!!!!!!! Un sobre lleno de chuches !!!!!!!!!!!!! Ole ole !!!!!!!! Y una felicitación de cumple chulísima !!!!!!

Ala, me voy a dormir, esta semana será durilla.





13 comentaris:

Xavi Menós ha dit...

knui! aqui ja somrius... aixi m-agraeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

oye miriams... que fas fent el pulso amb aquest senyor holandes?

ex koala mir ha dit...

menós, no és holandés ... és australià ... va ser un pulso carinyós ...

BESOS DE COLORES!

Xavi Menós ha dit...

besitos de gominolas de colores... cony son les 3 de la nit... ara acabo de fer una feina... arghhhhhh

un peto peto!

ex koala mir ha dit...

menós, per això ens agrades tant. Guapo i treballador.

sweet dreams

Anònim ha dit...

Ep nens!!
que jo no entenc de què va això dels colores!
Lo de guapo i treballador salta a la vista, l'última foto del Xavi vista en gran no té desperdici.... Jo també me l'imprimiré i la penjaré a l'habitació, al costat de les dels D&J i de la foto que va enviar donant la mà a la reina (les fotos de la reina encara no les cremen...)
PETONS

ex koala mir ha dit...

Ada, ves al blog del Menós i busca MAJUUUUUUUSCULES .... ho entendràs tot.

Anònim ha dit...

No ho trobo!! i això que també sóc fan del seu blog...

Xavi Menós ha dit...

amiga exkoala i amig ada, espero que estigueu be. Per cert la knui esta desapareguda o que? Ai aquests holandesos errants que li descobreixin l'illa ( bueno... knui que es australia... sembla holandes o alemany)...

... escolta!!!!!!!! Ada has de buscar les majuscules en els comments... :)

jo m'he impres la foto de la knui al desert ;)

per cert amiga mir... que feu contrabando de fotos?????

Anònim ha dit...

MENOS sigo aki, el q passa que t has saltat alguna de les meves respostes dedicades a tu en altres episodis, i es que des de que et vaig contestar a lo de la meva cara d espantada , la Miriam m ha castigat i ahir a la nit em va fer anar a sopar amb dos VALENCIANS, que segons ella eran dentistes i van resultar ser.... un banquer i l altra electricista, ara aixo si , per ser valencians...quins cracks!!!mira tu que ens tornarem a veure el dijous!!!!(si Deu vol i no es van espantar ells amb nosaltres es clar).
estic d acord amb que la meva foto del desert es per imprimir sobretot si fas un zoom i veus la meva cara de estar-me cremant els peus!!!!
Un petonas

Anònim ha dit...

Ja ho he entès tot. El món dels blogs és fascinant se'n podria fer un documental... o millor, una pel.lícula... jo me l'imagino de por, tipus admirador psicòtic que va darrera d'algun famós per matar-lo... o simplement, història d'amor tipus "Tienes un comentario en el blog" amb happy ending a Bangkok o a Manhattan... en un partit del Nadal (que per cert està per los madriles, aquí no està lesionat serà que li paguen més milions...)
Bombas de besos de confeti!!

ex koala mir ha dit...

Amic Menós. Si, efectivament, fem contrabando de fotos. Ho dius per la teva de la Reina, oi ????? Veuràs .... quan la nostre història d' amor blogera va començar, et recordo que la K. Nui et va demanar fotos tamany cara i cuerpazo entero, recordes? Tu, que ets un xicot molt obedient, així ho vas fer. Directament el meu mail. Vaig ser la enveja de les nenes blogeres. Em van fer amanaces que prefereixo no recordar, si no mostrava les teves fotos. Aixi ho vaig fer, ja que m' aprecio el meu cuerpecillo serrano amb airbag frontal i lateral incorporat :)

I aquesta és la cosa.

I amb aquesta explicació m' acaba d' agafar complexe de BESOS DE COLORES !!!!!!!!!!

Ada, U are the best, ho saps oi?

Xavi Menós ha dit...

escolta knuieta.... valencians?????? (ais... eren com la rita barbera)

ahhh mir! Gracies x la informasion! Cap problema darling :)

Silvia ha dit...

Miriam, a ver si me entero, pero tu de que trabajas y vives en Bangkok? De fotografia? Cuentame chica, que el misterio me puede.