divendres, 12 d’octubre del 2007

noche valenciana

el pasado miercoles nos fuimos con D&J y sus amigos bibi y joe (ay, ara no recordo si es deia així o no) a chinatown a cenar, luego de copa (solo una, bueno, k. nui dos) a lo alto del imperium, en el local llamado 360, con vistas de pájaro de bkk. el servicio un poco antipático. yo creo que se morian de envidia de lo bien que nos lo pasamos!

ahí van las fotos, cedidas de nuevo por D&J

este finde, nos vamos a lake house, sesión de fotos para el bangkok fashion week.

que disfruteis el vuestro!






12 comentaris:

Anònim ha dit...

Perla del Túria es diu Milenium no Imperium! Petonets i k surtin bè les fotos .DANI

Xavi Menós ha dit...

k-nuieta meva... xq em fas cara d'estar espantada en la primera foto... que no et tracten be filla?

Sort exKoaleta!!!! t'estim!x

Anònim ha dit...

Khun Menos, Dues cosetes:
Si gaig cara d espentada es perque estava rodeijada de valencians!!!!!!
I anem millorant...a la primera foto ens ensenyaves el cul i a demanada popular vas passar a una fotillo de la teva careta d angel q l habiem de mirar amb lupa i ara....sorpresa !!!!!tenim foto de CARA i a todo color.UAUUUUUU!!!!no m en ser avenir!!!!CHURRI . smuackkkkkk

Anònim ha dit...

si faig!!!!!
K.Menos meu!!!!

ex koala mir ha dit...

Gràcies Dani per l' aclariment. No sé que faria sense tu :) Les fotos han quedat molt bé.

Menós, la K. Nui no s' espanta per res. Es una dona moooolt valenta, fins i tot quan està rodejada de valencians (Jordi, carinyuuuu, no t' enfadis, eh !!!).

K. Nui, vols que t' impremeixi la foto del teu churri Menós i la penji a la office ???

ex koala mir ha dit...

Ai, no sé què dir ... el Menós em diu xocolatet i que m' estim .... Què més puc demanar-li a la vida ????

Xavi Menós ha dit...

a la vida li pots demanar.... no se... :)

knui.... ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh rodejada de valencians????? pobrissona... te m'has de cuidar vale?????????


a todos, BESOS DE COLORES!!!! (ho pilles koala)

muaaaaaaaaaakssssss


x.

Xavi Menós ha dit...

x cert jo he impres una foto de la knui i esta a la paret del meu escriptori... es la meva mussa...

ex koala mir ha dit...

WOW XAVI! SI QUE HO PILLO SI !!!!!!

BESOS MULTICOLORES !

WOW!

Xavi Menós ha dit...

BICOS DE LUZ!

Anònim ha dit...

menos es veritat que aixo s esta convertint en un verdader romance virtual , no en tinc cap dubte...tu ets totalment irresistible pero jo, seria o no, encara ho soc MES.
pero d aki a penjar una foto meva o de que sigui la teva mussa....no ens ho creiem i per tant afanyat a fer-ho perque el dia menys pensat tens visita a NY.

Xavi Menós ha dit...

home knui... clar que voste es mes irresistible... petit suis meu!