dimarts, 16 d’octubre del 2007

envidia

amiguitos, amiguitas .... que sepais que este blog, same same but different, causa envidia entre los demás blogeros. nos lo confesaron ayer paco y josan ... dos valencianos que ahora están por bangkok de paso, durante su largo viaje.

dijeron que flipaban con la cantidad de comentarios que hay en el blog.

seguro, que ahora que nos han conocido en vivo y en directo entienden el por que (abueeeeeeeeeeeeeeeela !!!!???) :)

en fin, hoy no hay fotos, pero pronto las habrá. mañana vamos al Bangkok Design Festival (http://bangkokdesignfestival.com) y el jueves tenemos cena de cumple de Itti en casa de Nuria, con dos chilenos que vendrán a tocar (música).

BESOS DE SUSHI !!!!!

13 comentaris:

email : elmomentoloestodo@hotmail.com ha dit...

Muy buena esa entradaaaa!!!...... Es cierto que hay envidia , la guerra de audiencias es muy dura .... Te voy a pasar parte de mi audiencia , agrego tu blog ... manyana nos vemos , bs

ex koala mir ha dit...

Hasta mañana!

Vosotros también estais en THE OTHERS ...

Besos!

Xavi Menós ha dit...

jejejeejejejejejeejej

enveja???

vols un pep multicolor mir?

ex koala mir ha dit...

No Menós, jo no sóc gens envejosa. Et deixo a tu TOOOOT el Pep multicolor. De totes maneres, ràcies per l' oferiment ... jejeje

Cuida't !!!!!!

Anònim ha dit...

Però si el Pep multicolor és un encant... i valgui la redundancia que dóna molt de color als comentaris! A MI M'ENCANTA!! és clar que jo no tinc blog...
Bon dia des de Madrid!!!

Xavi Menós ha dit...

color color... aixo ens agrada...

a que si petit suis?

ex koala mir ha dit...

Hooooola gent!

Acabo d' arribar de marxeta, ha estat una nit un xic surrealista ... al Bed Super Club ... ens hem trobat ... Day, Majuree amb 2 spaguetis (o sigu, italians), valencians No dentistes, xilé, cocktel twins, el pessat aquell que s' assembla al George Michael ...

Hem ballat salsa, fins i tot les Azúcar Moreno. TOMA YA !!!!

K. Nui, demà et passo el parte detallat ;)

Night Night!

Anònim ha dit...

Menos, totes les meves intervencions darrerament son per a tu i es que amb tot akests piropos culinaris que em dediques...!!!!!!nomes em queda preguntar...tu ja tens novia/o??????

Elveranomaslargo ha dit...

Ey, entonces es verdad que nos llevaste a "algo"! Menos mal, esta mañana dudaba si no me habria abducido un ovni proviniente del planeta de los supermodelos!

Un beso muy grande, espero que nos vuelvas a festear la proxima vez que vengamos!

maria ha dit...

Miriam... tu has ballat salsa?????
Déu meu.. això si que és vida nova!
vull fotos, si no, no m'ho crec! ;)
Ada, jo crec que pot dir que ets una co-autora de blogs.
ciao!

ex koala mir ha dit...

Carai la K. Nui, ella va al gra. A SAC PAC !!!

Josan & Paco, ya os habeis comprado las gorras y las camisetas de tirantes ???

Maria, ballar ballar el què és diu ballar no .... ja saps com ballo jo, movent el culet però amb sense moure'm gaire més. Amb el mojito a la mà i observant als totxos del voltant. Cuida't!

Xavi Menós ha dit...

BENVOLGUDA KNUI.....

joooooo... perque em preguntes aquestes coses torronet de sucre???????????? fins que noi tinguis el nivell de la Chelo Garcia Cortes no deixare que em facis un Donde estas Corazon :D

espero knuieta que estiguis be

i a tu knui, carabassonet de maduixa, t'envio un peto, perla negra!

BESITOS DE GOMINOLAS DE OSITOS!

x.

ex koala mir ha dit...

Menós, em sembla que et confons de churris .... carabassonet de maduixa, perla negra ... sóc jo ??? O la K. Nui ???

Per que vaja vaja ... jo no sóc gelosa, però tot té un límit en aquesta vida.