dimecres, 19 de setembre del 2007

Yeeeeeepa !!!!!

El finde del 29-30 veremos a RAFA NADAL en vivo y en directo jugar al tenis aquí en Bangkok !!!!!!!! Bueno, eso si llega a la semi final y a la final (tenemos entradas para los dos días). Pero aquí el casal català confia en Rafa plenamente .... así que!

D&J ... are U ready !!!!!!!????? K. Nui, hem de pensar quins canapés fem, eh !!! :)

Raaaaaaaaaaaaafa raaaaaaaaaafa !!!!!!!!!

Nada más, hoy ha llegado Esther, la novia de Xavi, hermano de Marteoak ... afortunada, estará un mes viajando por Thailand ... esta tarde de momento, ya ha visto lo que es un día lluvioso y SIN taxis en BKK ;)

18 comentaris:

Anònim ha dit...

que el donguin pel cul que és merengue!!!

Anònim ha dit...

Per cert, us he d'explicar el somni que he tingut avui!!
Bé, era llarg així que resumiré... La part important és que estava jo a Nova York amb el César, unes companyes de teatre i la Gisel.la Cano; haviem de fer un munt de coses i el César i jo teníem problemes de visat, però no a l'aeroport, en un parc on havies d'anar.... I jo pensava: "espero que ens doni temps d'anar a visitar al Xavi Menós"
JA JA JA JA JA JA JA!!!!!!
Tinc el blog fotut a l'ADN ja....
Petons
ADA

Anònim ha dit...

Merengue o no ...parla catala i nosaltres i vull dir el team BKK i el Dolce i Jabbana hi anirem amb uns tuppers amb braves, xorisets de la mare de la mir i un vinet del Torres a fer pais.i de pas a veure el CUERPAZO.Ara nomes ens queda posar-nos de genolls amb les mans en forma de lotus a pregar que ELL arrivi a les semifinals pq sino cagadeta pastoret...que nomes em comprat entrades per akests dos dies, convencuts de que ...no te rival!!!!

ex koala mir ha dit...

Ada, ets molt hooligang quan vols, eh !!! jajaja, bonissim el somni!

Visca la XISTORRA !!!!!!!!!!

NADAL NADAL !!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

ulaaaaaaa!!!!

Que guai lo del tennis! Em pensava que se us hauria passat lo de les entrades!. Ojalá guanyi i el pogueu veure (per vosaltres). Pk a mi em cau fatal probet!! És mes lleig!. I el català em sembla que no el toca massa...però bueno, una humil opinió....

Menós: A on etsssssss???????

ex koala mir ha dit...

Martaaaaaaaaaaa !!!!!!

Que no pobret, té el punt de xuleria JUST !!!! Bé, si és merengue .... però .... es que juga taaaaaaaaaant bé !!!!

Ai, si, el Menós, des de que ha dit que estima a la K. Nui ... a la resta, ni cas ... què trist!

Xavi Menós ha dit...

aqui aqui aqui aqui aqui

estic aquiiiiiiiiiiiiiiiii MARTEOAK... es que porto uns dies una mica agobiats.... perque en una setmana es el festival del cine de la uni que estic organitzant.... arghhhhhhhhhhhhhhhhh i les classes, pendoneos varios (churri, no te m'enfadis), etc... no tinc temps pa'nah!

escolta... quina enveja els brasos del rafita nadalitu!

Anònim ha dit...

NADAL!!!!PPPRRRRPPPPRRR!!!!!(pedorreta)
Menós! Els teus braços són millors!
Et penses que no ens hi hem fixat?

Anònim ha dit...

Doncs a mi el bollicao d´en Nadal m´agrada i això q no entenc res de res del tennis. Només piloteta cap aquí i ara cap allà. Tornem-hi: ara a la dreta i ara cap a l´esquerra.

Anònim ha dit...

Ada el Nadal igual es un capulluuuu pero el xicot esta be!!!
el noi te uns bracos com cames !!!
Kun Nui, Kun Riam el D&J team ja esta preparat per saltar a la pista si cal i quedar-nos sense veu per animar al Nadal....aixo que no tenim ni pajotera de tenis!!!!!!
encara que si queda a finals amb el Parador (el tenista thai)no se no se a qui animarem......Parador es tan monooooooooooo !!!!!!!!
Mir ,aixo dels canapes va de debo?
he de fer una truita de patates?....semblarem la familia Ulises ja ho veig venir!!!!
Danielet

Anònim ha dit...

AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!
Daniiiii!!!!!!!! Com estàs???? I el Jordi????
He vist el teu post i casi em faig pipí.... Ai, que em poso vermella...
VISCA EL NADAL! VISCA!!

Anònim ha dit...

daniiiii el que t agrada del Paradon (no Parador) es la boca eh???? la te tannnnn graaaannnn que hi cap de tot!!!!
Ada ( amb karinyo per tu Menos) els brassos del Nadal
no tenen IGUAL....
pero encara t estimo CHURRIIII meu
Em de mirar quins articles no es poden entrar a les grades i despres fer menu.

Xavi Menós ha dit...

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

bah bah............ K nui... s'ha acabat... o sigui, que si prefereixes els brasos del nadal... que t'abrasi la primavera...

veus que em poso poetic...

Anònim ha dit...

Menos, crec q el cel ens ha castigat i en lloc d enviar-nos els brassos del Nadal ens envia l insuls d en Moya, uaghhhhhhhh!!!!
Aki no tenim primavera , nomes estiu pero una bona abrassada a qualsevol epoca de l any sempre es ben rebuda...

Anònim ha dit...

El meu pare m'ha avisat fa una estona de que no veurieu al Nadal pq té un genoll fotut...
Vaja, em sap greu, però el tenis és molt divertit, jo vaig estar en un partit de l'Amelie Mauresmo fa un any.
Petons

ex koala mir ha dit...

Gràcies Ramón, gràcies Ada ...

però el disgut ja el sabiem des del nostre matí ... no ens atrevim a dir-ho al D&J .... ara els trucarem ...

NO EM CAU BÉ EL MOIÀ !!!!!!!!!!

Aiiii, pena, penita pena !!!

Xavi Menós ha dit...

mmmmmmmmmmmmmmmmm

i el Nadal perque no ve al setembre???

Anònim ha dit...

Sí, jo sempre m'he preguntat el mateix...