dilluns, 24 de setembre del 2007

Mujer al borde de un ataque de nervios ...

en primer lugar porque Rafa no vendrá a Bangkok, que decepción :(

en segundo, y éste va en serio, porque mañana por la noche (si nada falla) vamos a montar un corner en Siam Paragon para FT .... y espero que todo salga bien. Ahora mismo me pondría a saltar, no sé si de alegría, de nervios o el cansancio que hacer tener esta "xixa" ...

poca cosa más que contar, muchas ideas que desarollar, muchos lugares por visitar, muchos libros que deborar, mucha música para recordar, mucha gente por conocer, muchas fotos por hacer, muchas bravas que comer :) ... a vivir que son dos días!

pura vida!

16 comentaris:

Anònim ha dit...

Miri tu si que eres pura vida. Uno de los grandes placeres de esta vida esta en compartir proyectos con personas como tu, con todas las que tu ya sabes y con mi queridisima gran gran pequeña hermana k nui.
Asi cualquiera
Ptons

Anònim ha dit...

Queridisima hermanisima K.anonima
nene aque es aixo del castella??????
m has deixat fora de joc!!!
pero tot i que no sabia d om em baixava, tens tota la rao.I per cert quan ens deleitaras amb la teva PRESENCIA??????

Xavi Menós ha dit...

FT?

ezto que eh?

Anònim ha dit...

Jo t'ho explico: el motiu pel que la Miriam és a Bangkok, apart d'anar de festa i pegar-se la vida padre... és el projecte Flight Tags. Ja han obert a la Pedrera i a l'aeroport de Barcelona, els propers seran Madrid, Menorca, crec que Málaga (o m'ho acabo d'inventar, no se) i Atlanta!!
Petons

Anònim ha dit...

ada vols una feina?????pq despres de tant treballar-hi ja no sabem ni com ens diem i sembla q tu encara t en enrecordes, ah! Menos i la miriam trevala per FT (que es aixi com ho posem sino quan la gent busca l altra nom s els hi obre el blog de la Miriam, amb totes akestes instantaneas!!!!) a Bkk perque tambe obrim aki a 4 llocs de moment.

Anònim ha dit...

Si la Miri es una dona FT.
FLIGHT TAG ja es una realitat a Bcn i a Bkk. Misión cumplida!!!!!!

Ara la ilusió ens porta a fer FT CAMPRODON. Ja tenim a la nostra dona alla, la TERE. El que passa es que primer hem de fer l' aeroport. Pero això es facil.

De moment intentem fer FT Malaga, Sevilla, Menorca....Xina....

Anònim ha dit...

Que em puc apuntar?? Jo vull fer FT las islas Caimán!! Un paradís fiscal!! Yupiiii!!!

ex koala mir ha dit...

Jo em demano Màlaga que no hi he estat encara.

Ara mateix li demanem al Ian que monti l' aeroport a Campro en una setmana... quines incials seràn ?? La Tere serà la presi :)

Un cop més, gràcies Pujol's sisters, per la confiança però sobretot, per ser com sou ... ESTUPENDES !!!

WE ARE FLYIIIIIIING !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

http://www.caymanislands.ky/
Jo aniré aquí!!

Xavi Menós ha dit...

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

i un corresponsal de FT a NY no us fa falta al maig??

ex koala mir ha dit...

Menós,

envia el teu CV .... però pensa que a una de les jefas del FT li has dit CHURRI ....

Xavi Menós ha dit...

jejejejejeejejejejeej....

ui pues anem malament... jo sempre fent amics :)

es que filles jo no se quins negocis us porteu entre mans!

un peto i felicitats por el estreno!!!!!

Anònim ha dit...

Menos tothom q sol.licita trevallar a FT ha de passar l examen,lo primer es foto GROSSA ben GROSSA, despres si encara ens interessa...passaras l examen oral i MANUAL.
No pensaras ni per un moment que ser art de l ekip FT es tant facil????
Miriam per fi i no sense mals entesos i tropezones al last minute.
Sison m encanta ser la teva germana encara q ja se q a tu t agrada molt mes ser la meva.
Ada, Caiman?????? amb lo be q s esta aki!!!!!!et podem obrir un aeroport a Nakhom Ratchasima! sona igula d exotic no????i ens veuriem mes sovint.Als altres gracies

Xavi Menós ha dit...

k nui.....

ara m'has espantat!

m'he quedat sense nadals ni primaverse

ex koala mir ha dit...

Menós, fins i tot a mi m' ha espantat la K.Nui ... Aquí ja arriba el winter.

K. Nui, que ens espantes al personal .... com ets ... què dius que què ???? Mal entesos i tropezones .... coi de K. KABRÓN !!!!

Xavi Menós ha dit...

jejejjejeejejejeje

toy eztrezao