divendres, 5 de desembre del 2008

Finde largo ...

No sé de dónde ha salido Thomas Dybdahl en mi ITunes ... pero me encanta!

Es la canción que suena mientras saboreo mi primer café con hielo del día ... hoy es Viernes, fiesta nacional en Thailand, es el cumple del Rey.

Mientras se hacía el café he salido al balcón a ver la ciudad, hace sol y no mucho calor. Me encanta la sensación del sol en mi piel ... necesito un dosis de sol y agua salada !!!

Desearos un buen fin de semana a todos y deciros que la madrugada de este Sábado (de Sáb a Dom) a eso de vuestras 5,30 ... me harán un entrevista en la Cadena Ser en el programa Qualsevol Nit por Sortir el Sol ... una catalana en Bangkok ... esa soy yo :)

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Jermaneta loka-loka,
ai ai ai. Q les cançons d´en Thomas aquest te les vaig posar jo al teu ordinador quan vaig venir. Quina selecció, eh???
Un ptó ben gran a tu, a la primi i a tots els q fa dies q llegeixen al blog i q no escriuen.

AM

ex koala mir ha dit...

Hoola Jermenta loKa loKa loKa Ka!

Ja veus, la gent ultimament està vaga ... zzzzzzz

Un petonàs de tornada!

Ricard ha dit...

Tantes entrevistes a la radio, et convertiràs en una catalana mediatica, i la segona escolapia mediatica despres de la Xantal ;)

Elena ha dit...

Nenaaaaaa jo t escoltaré!!.. estic al llitet amb grip! apa un bon finde.. petonas molt gran

Litlemermaid ha dit...

Primi loka-loka, diu que... m'ha agradat el final maquejat de la lletra de la cançó estrella "I'm yours" Mir!! Oohhh yeahhhhhhh!!! jijiji!! Primi saluda a les lokes-lokes des de la radio!!! Ah... he saborejat el cafè des del balcó de la 45 de la sateit tauer mentres llegia el post! Mmmmmmmm........

ex koala mir ha dit...

Ricard ... no sé qui és la Xantal :( Massa temps fora de Catalunya potser ???

Elena, doncs cuida`t molt, eh! Tu no havies d' anar a la Kapital del Reino aquest finde ???

Primi !! Loka Loka .... Quan tornis a BKK et farem unes pizzes amb l' Abuelo que fliparàs ... ahir varem fer les primeres a casa la June .... que bones!

Anònim ha dit...

culpable de vagancia i no deixar cap comentari. sorry sil!

Nieta, las pizzas de ahir una pa-sa-da. El maestro ha de romper sus pinceles, la teva estaba mes bona q la del abuelo. Lo siento esposo, pero es la verdad!

Bon cap de setmana a tothom! bicos bicos

ex koala mir ha dit...

Abuela! Però no ens hem d' oblidar que el Abuelo va fer la base!

Jo, després només seguia ordres que vaig desobeir en tot moment .... jajajaja

Si vols aquesta nit podem sopar pasta a casa ... cuinarà el Namasté ...

Anònim ha dit...

Namasté? Me remito al missatge de la Doris aquest matí