dissabte, 3 de maig del 2008

sin título (no imaginación)

sobreviví a las más de 12 horas en la carretera. tengo mi visa por tres meses más. me tocó irme a la frontera con camboya. cuando llegué, el ambiente en la cola de inmigración era de lo más denigrante, asqueroso. los polis creo, que vieron mi cara de asco y me hicieron pasar delante de los tipos tatuados hasta las pestañas, con el pelo rapado, con pantaloncitos cortos ... agarrando a sus queridisimas novias thais como si fueran animales.

ni pisé camboia, me quedé mirando como los niños saltaban des de el puente a una especie de río (de color marrón), eran la mar de felices, daba gusto oir sus carcajadas y gritos.

de camino a bkk, recogí a k. nui en lake house. llegamos muertas de hambre, así que nos decidimos por el clásico pà amb tomàquet, jamoncito, lomo embuchado, quesos (que bo estava el de nous !!!) y tintorro. k. nui, repetim quan vulguis!





ayer, bueno, día laboral. cenamos en marco's. en una mesa, andria, su amigo japo kobayashi, que flipó con la comida y con todo y yo. en otra mesa, llegaron más tarde, k.nui con dos andorranas que están de vacaciones por aquí (creo que andorra está vacía, están todos aquí !!!). acabamaos la noche juntos pero no revueltos.




me voy a la piscina ... hace un calor pegajoso !!! feliz fin de semana !!!

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Dono fe de que el japones es molt mes mono al natural i es que es cert que le camares a vegades no fan justicia , i sino que m ho preguntin a mi...que al natural soc moolllt mes jove!!!!!

Anònim ha dit...

Hola Nieta,

siempre de cachondeo eres peor de tu abuelito...Creo que es le sangre de familia...

Que disfrutes la piscina, ya me voy tambien...

Besos

ex koala mir ha dit...

Cert cert, és la mar de simpàtic i més mono (encara que els miracles, ja ho dic ara, no existeixen !!!!)

Abuelo, si lo del cachondeo, me lo enseñaste tu, no ??

K. Nui y abuelo ... nos vemos a las 9 en el Acqua.

Sergi Marzabal ha dit...

Perdona la pregunta, però .... per renovar la visa has d'anar a la frontera?? no has d'anar a l'embaixada??

Sergi

Sergi Marzabal ha dit...

i ja que hi som... has de subnornar un poli perque et deixi seguir de festa?

ex koala mir ha dit...

Hola Sergi!

Uix, tema visat té moltes preguntes sense resposta ... si, en teoria has d' anar a l' embaixada, però la meva visa és multientrades per un any ... però cada tres mesos necessito segellar el passaport (a qualsevol frontera o sortint del país ... el per què ??? pregunta-ho als thais que el tema lògica el porten FATAL !!!!

Si, per que et deixi seguir de festa, per que et deixi marxar quan no portes papers del cotxe ... i imagino que per altres coses també.

Anònim ha dit...

HOLA EX KOALA BONA TARDA DESDE TU ESPAÑA. ME ALEGRO MUCHO DE QUE TODO FUERA BIEN Y GRAICAS A DUE ESTAS EN CASA, CON K NUI,, QUE SIGA EL FINDE MARAVILLOSO Y FIESTA Y LUZ Y VIDA, ABRAZOS Y BESOS, K NUI ERES COMO UN ANGEL LLENO DE PODER, SIGUE ASI,
PEPE

Litlemermaid ha dit...

Mir... no hi ha post nou enkara? sniff sniff!!! Fes algu per poder penjar un post!!!!
Petons guapissima vaig a veure en marc i la ju kè expliken! ;)

ex koala mir ha dit...

primi, escric demà !!! tinc avetura nova per explicar ... la noche de bkk és un no parar ...

et faig resum: pizza, mojito, putes, guiris pardis, taxi amb olor a merda .. ole ole

demà escric, me'n vaig a dormir! night night!

Litlemermaid ha dit...

Bona nit guapa! K descansis! demà no m'ho perdo. MUA!

Anònim ha dit...

Feia und dies q no em ficaba i surprise, surprise...
M'encaaaaanta la foto! CEL, CEL, CEL i més CEL.
MUXUX!