divendres, 30 de maig del 2008

cosillas

Sí, ya sé que tengo el blog abandonado, pero no hay ganas de escribir ... Y tampoco demasiado que contar.

Seguimos con las clases de thai, ya “sé” pedir un café con hielo (bueno, no; café solo y en un vaso a parte, hielo. Azúcar por separado). Por las tardes, caen unas tormentas dignas de reportage de la 2 ... (esos que tooooodo el mundo vé). Marc&Ju llegaron en plan sorpresa unos días antes de lo previsto, hoy se han ido a Indonesia (que us vagi molt bé!). La hamburguesa Elvis del Greyhound sigue tan rica como siempre. El risoto nuevo está de vicio. Creo que he aburrido el volcanet de xocolata. Echo de menos al abuelo, que sigue tan fiestero (o más) por Rodas. Tengo ganas que llegue el 28 ... Jaaaaack!. Esta semana, he recibido, carta y postal (y facturas). Hoy me ha costado horrores levantarme. Me encanta el llom embutxat que me manda mi mamá. El Miercoles hubo, de nuevo, sobremesa larga con el the best chef in town, que estaba espléndido. Echo de menos a las Serrano. Espero que mañana haga solete, necesito reponer energías tirada en la tumbona con “La elegancia del erizo” de Muriel Barbery en mis manos. Sábado noche habrá, jazz session con Ros, una spanish muy simpática que ha decidido mudarse a BKK. Y poca cosa más. Desearos un buen fin de semana!

7 comentaris:

Unknown ha dit...

aixo que pasis un bon cap de setmana , ens veiem el dilluns amb el Jack de fondo i una mica mes morenes...si no plou!!!! i amb mes energia...K.Tim que nos das!!!!

Anònim ha dit...

muchas gracias por lo de simpática. Eso se merece una cervecita mañana!

maribel ha dit...

Sàwat di Khà! molt interessant fer classes de thai,també per entendres una mica més amb els d'aqui suposo.Ja m'han dit que vareu tornar al rissoto i al volcanet! i que va caure una de bona, per aqui també, passem de la sequera a massa aigua buff!i no podem anar a mar a posar-nos morenetes avui fa una fresqueta...M'han dit que està molt bé la elegancia del erizo,el recomanes?

ex koala mir ha dit...

K. Nui, el finde va viento en popa de moment. Solet però sense "massa" calor. Això d' amb més energies, no sé jo ...
Jaaaaaaaaaack !!!!!!!

Ros, a mi, el Bump me ha llegado al alma con eso de acompañarnos y de take care de ti, que majo el apagavelas ... jajaja. Aún estoy flipando con la repasada que nos han hecho los colegas ... madre mía! En fin, repetimos pronto la jazz session !!! :)

Maribel, no tinc clar que m' acabi entenen mai amb aquests thais ... entre que sóc cazurra pels idiomes i a ells els hi costa tot una mica ... Jo, no vaig anar al risoto, vaig anar-hi després, però tinc entés, que va tenir molt èxit.
Fresqueta i pluja ??? No no no, quan vingui ara, porto el sol thai a la maleta!
Si, recomano el llibre!

Apa, me'n vaig a dormir, que si no, veuré sortir el sol ...

Petons !!!

Unknown ha dit...

ja t has acabat el llibre? aixo es que just avans de baixar a la piscina estaves per la pagina del japones, o sino encara estaries a la meitat.
Dema el comentem, records des de Bang Saray

ex koala mir ha dit...

Noooo, no me'l he acabat ... ahir no vaig avançar gaire tampoc :(

Anònim ha dit...

jeje si es q al final tenías razón. Era todo tema del destino y se ha convertido en el apagavelas inaugural!