dimecres, 16 de gener del 2008

Croqueta night

Ayer hicimos la croqueta & mojito night ... Fue una noche divertida y relajante, donde se habló basicamente de lo que es vivir en un país como Thailand. Que no es fácil, aunque tiene cosas que compensan estas dificultades.

Vino Marco, alias risotto man. Le gustó la comida (croquetas, tortilla de patatas, jammmmmmón, chorizo, etc...) y al final, reconoció que las croquetas son españolas y no como las de su madre. Same same but different.

Final de la noche: el mono no era un mono. Era un gato.


12 comentaris:

Anònim ha dit...

HOLA EX KOALA¡¡¡ FELIZ SEAS EN TU CASA DE NUEVO CON TODA TU GENTE Y FAMILIA ALLI, ME ENCANTA VERTE TAN FELIZ RODEADA DE LOS TUYOS, ERES PRIVILEGIADA Y VIENDO ESTE MANJAR DE ANOCHE, QUERO SEGUIR UN POCO PARA DECIROS QUE YO LLEVO UN PASTEL Y BOMBONES HECHOS EN MI PASTELERIA DE RICO QUE SON DIVINOS Y DESEO COMPARTIR MI CUMPLEAÑOS DE MAÑANA CON TODOS VOSOTROS, ANTE TODO CON QUIEN MAS TRATO O HE TRADADO, MI XAVI, , ADA, K NUI Y TU Y TODSO, ESPERO BRINDEIS POR LA VIDA, LA SALUD, EL AMOR Y TRABAJO Y SIGAMOS MAS AÑOS, VA POR LA VIDA Y LA PAZ, SOLIDARIDAD¡¡¡¡ MI ENERGIA DEJO ESPERO LA SINTAIS¡¡¡
ABRAZOS Y BESOS DE UN RENOVADO PEPE DE AÑO, MUAKK

Anònim ha dit...

Mmmm croquetes! Encara tinc de sopar i em fas venir una gana!!! Jijiji... Ei explika'm lo del mono que era gat... Vaya cogorza no, si vas confondre gat per mono??? Ai kin lio primi!!!! Apali guapetona, fins demà akí mateix: same same but different!
Pepe felicitats!
PTONS!

Litlemermaid ha dit...

Kina kk!! No ser kè he fet però no sóc anònim!! sóc la teva primi!!! 1petonàs!!!

ex koala mir ha dit...

Primi, no vaig ser jo la que ho vaig confondre ... va ser el risotto man i la k. nui no veia res al arbre ...

Espero que estiguis més animada!

MOLTS PETONS !!!!

Anònim ha dit...

Si els que els mojituuuusss els carga el diabluuuuu!!!
petonets!
Dani

ex koala mir ha dit...

Escolta maco, que els mojitos els vaig fer jo, amb tot el meu amor i carinyuuuuuu !!!!!!!!!!!!

Petuuuunituuuus!

Anònim ha dit...

va ser una nit inolvidable , vam menjar be, la companyia no diguem i fins les tantes....i a sobre en idiomes!!!!

Litlemermaid ha dit...

Primi estic millor (sóc com el dragon Khan, ara pujo i després baixo). Kuan akabi amb la tesis estaré recuperada del tot!!! jiji!!!
Un petonàs i a disfrutar!!!

Xavi Menós ha dit...

....i a sobre en idiomes!!!!


què vols dir amb això cuca?

Uau Pepe! bombones?

Yo ahora me estoy comiendo un helado de mango!

ex koala mir ha dit...

Idiomes: Català, castellà, italià, anglés .... toma ya !!! I des postres vam tenir gelat de NZ de vanilla i mango ... mmmmm, yummy yummy, eh !!!

Ai K. Nui, que el Menós t' ha dit CUCA ... Lucky U !!!

Diveeeeeeeendres !!!!!!!!! YEEEEEEEEPA !!!!!!!!

Anònim ha dit...

La k.Riam s em ha adelantat a respondre't Petit Suisse meu!!!
I es que potser a tu ja et passa q quan has de parlar sempre amb angles,quan parles inclus en catala a vegades hi poses paraules angleses, imagina't si a sobre has de parlar amb italia!!!pero en fi com q el sentit de l humor s assembla enre llatins, a vegades no cal ni parlar idiomes.
Bon dia a tots

Anònim ha dit...

GRACIAS POR TUS PAALBRAS¡¡¡¡GRACIAS, TODO SUPER¡¡¡¡¡

XAVI UAU¡¡¡¡¡¡¡ BOMBONES DE LUJO, ESO SOLO SE COME UNA VEZ AL AÑO, Y LOS SACO YO, JAJAJA, BESOTES Y FELIZ FINDE, TODO SEA PLACER, CUIDAROS