dilluns, 3 de novembre del 2008

bangkok




9 comentaris:

Elena ha dit...

Lo que daria ahora mismo para estar en Bangkok!! lo hecho en falta, olores, colores, cultura, comida...compras.. etc...Adoro Bangkok

Elena ha dit...

Ah per cert!! ja tinc el: Martes con mi viejo profesor!! ueeeee només d' arribar a la universitat he anat a la bakus i res le demanat!! ara d' aqui uns minuts em poso al llit i començo una nova aventura!

petons

ex koala mir ha dit...

Ja em diràs què et sembla el llibre. Disfruta'l!

Ahhh, Bangkok, ciutat contradictòria, l' estimes i alhora la maleixes !!!

Vull maaaaaaar !!!!!!!

Petons Elena!

Elena ha dit...

Bon dia!! el llibre de moment molt xulo, em keda una quarta part per acabar lo, per tant aquest nit et dic q m ha semblat, pero de moment promet. m agrada!

un peto de bon dia!

Elena ha dit...

Nena dedueixo que les sandalies seran meves!! son unes de marrons de pell!! son les que vaig comprar l any passat a Argentina!

peto

ex koala mir ha dit...

efectivament! doncs són les teves sandalies boludes :) te les porto quan vingui a BCN. O no. Millor, les vens a buscar tu, ok?

Petons!

koji kabuto ha dit...

Si es que Bangkok es com una droga!!!!
i aqui a Barcelona hi ha dos passant el mono d´una manera que no us podeu imaginar!!!!... :-(((
petons!!
D&J

Elena ha dit...

Saps què?? ja vindre jo a buscar-les jejeje.. necessito més droga que la d' aquest any ja se m ha passat! un petonas

Anònim ha dit...

quines fotos més maques khun Riam!!
petons