divendres, 3 d’octubre del 2008

Zipi & Zape

Verdad que Zipi era el rubio y Zape el moreno ???



Bueno, des de ayer por la noche, a eso de las 2 de la madrugada, quedé declarada oficialmente, PRESIDENTA de la escalera de mi edificio. Os recuerdo que vivo en la State Tower, en la planta 45 ... por arriba aún quedan algunas plantas más ... No hubo ni votaciones ni nada, fue una desición de la Jermaneta Anna Mª (a partir de ahora va con J) (entre nosotros, está más allá que pá aquí ... jajaja). Fuera bromas ... Anna Mª, menudo personaje! De esos que es un placer tenerla como amiga, tenerla al lado aunque nos separen miles de kilómetros, compartir risas, pensamientos, sentimientos, proyectos, es de esas personas que sabe escuchar y dar consejos. Si hubiera más como ella, este mundo sería un mundo mejor!
Zipi! (jo diria que és el ros) ... lo dicho, jo diria que TE!

Esta madrugada se han ido los 4 gatos, Anna Mª, Elena (otra de esas que hace del mundo un sitio alegre en el que estar), Cristina (tozuda con el blog ;)) y Albert (que no juega a squash pero saber depilar) hacia Camboya. Después pasarán al Vietnam. DISFRUTEU MOLTISSIM !!!! Feu un bon equip! Un plaer haver compartit la nit d' ahir amb vosaltres. Gràcies per tot ... ÑAM ÑAM ÑAM!

Si quereis seguir sus aventuras asiáticas tienen un blog: http://asianitis.blogspot.com/

People, por fin es Viernes !!!!!!!







10 comentaris:

Anònim ha dit...

Per cert, felicitats a la Ros.:-)
Continuant amb els comentaris sobre indumentària et diré que a mi també m´agrada la xocolata. D´on has tret aquesta samarreta? És guapíssima.
Molts petons des de Barcelonal

ex koala mir ha dit...

La vaig comprar a Melbourne :) Hauré de tornar, era una botiga molt xula ... la vaig descobrir gràcies a la Glo, alias Koala Malfalda (Mafi).

Petonàs i cuida't!

Anònim ha dit...

A mi també m'encanta la samarreta i el sentit del comentari.
Ostres em pensava que la Zipi&Zape era el meu mote amb l'Eli, bé te'l cedeixo encantada!
Ei, i m'encanta que portis la polsera Balinesa, ets tu? ;->
¿Y donde esta el abuelo? Bueno, un saludo para cuando salga del armario;-> jaja... no te lo tomes mal, ya sabes como soy!
1ptonas

Anònim ha dit...

Khun Riam!!!
ets la Julia otero Bangkokiana!!!
has estat moooolt bé!!!!!
petonasos del teu club de fans
D&J

ex koala mir ha dit...

Esther,
no em trec la pulsera mai! (només quan em posso les botes altes ;)

Tenim al Abuelo a Phuket per feina, torna Dimarts. Totes les del Club de Fans del Abuelo que estiguin tranquiles.

D&J,
m'heu sentit quin tremolor de veu ???? jajajaja, quina vergonya!
Petonàs !!!

Anònim ha dit...

Esther no te preocupes aqui estoy solamente un poco de trabajito en Phuket, a veses hay que hacerlo...

Y me toca levantarme a las 8.30 de la manana...Auxiliooo!!!

Besos

Litlemermaid ha dit...

Abuelo!!!!!!!!!!!!! Oe oeoeoe Oe Oe!!! Mir... volem el link de l'entrevista que jo no ho he pillat!!!!!!!!!!!!!!!!!! Guapa!

ex koala mir ha dit...

Hola abuelo!

Primi,
si si, quan el tingui el penjo, no worries!

Me voy de shopping!

Anònim ha dit...

gracies Jordi :)

Molt simpatics els de Girona, bon viaxe!

Anònim ha dit...

I love chocolate too ;-)