dimecres, 30 de gener del 2008

no sé que título poner ...

ayer hubo cena y mojitos en mi piso ... para la cena fuimos 5 ... visca el pà amb tomàquet i olé el jamón y el rioja !!! ... para los mojitos acabamos 13 ... resultado: risas, piques entre italianos y catalanes, mi tabla de cortar partida por la mitad al triturar el hielo, suelo pegajoso, más risas, indirectas, conversaciones sobre lo desquiciantes que pueden llegar a ser los thais, conversaciones simples pero a la vez profundas, sorpresa al ver las vistas des de mi balcón ... sueño esta mañana ...



los spaguettis nos mostraron como hacer los real mojitos ...

la traducción: algo así como SUPER HAPPY !!!

con mi prima Anna (bones vacances !!!!)

y el lunes, reunión casi completa del casal català en bangkok en el harmonique. la noche acabó de nuevo en la 45 con un mojito ...


dani i anna


anna i jordi

este viernes me voy a la india con k. nui y k. ngee. 5 dias. delhi y jaipur. ya os contaremos.

3 comentaris:

Litlemermaid ha dit...

Ohhhhhh!!!Anna "gran" i Jordi kina enveja!!! I k makos!!!! Mir, kom k marxes a la India? Ets la meva idol nena!!! M'imagino k per feina, però és igual, ets la meva idol!!!Bueno guapíssima doncs que us vagi molt bé a les 3 per delhi i jaipur i... no us oblideu dels posts al blog!!!!! MUA!!!

Xavi Menós ha dit...

jejejejejejejeejej

que et sembla x títol: italiano para principiantes?

jejeejejjjeejjejeje

ex koala mir ha dit...

Primi !!! Intentaré mantenir el blog al dia però no prometo res :) Si ... diria que és per feina .... això que ho confirmi la Cappo ....

Menós! has vist la peli, eh !!! :)

Petons!