dissabte, 29 de desembre del 2007

fem ganyotes !!!!

avui hem dinat els paputxis i germà a un lloc molt recomenable (millor que no sigui època vacacional) ... unes pizzes boníssimes a "la tagliatella". com es veu a la foto, m' agrada tastar-ho tot tot i tot!



ahir soparillo a can salrach ... on vam fer ganoytes amb la duna i l' abel, que estàn guapíssims i simpatíquissims. el salrach, alias torero ... va tallar el pernil que estava de mueeeeeeeerte !!! gemma, ja ens queda menys per convence'l per bangkok ^_^





i aquí fent el tontuuu amb part dels regals de nadal ... les ulleres les he canviat, aquestes no m' encaxaven bé damunt del meu nasarró. i fotito amb el meu germà (ens assamblem ???).


1 comentari:

email : elmomentoloestodo@hotmail.com ha dit...

De Bkk portaries regals a manta i tots el regals que no t´agraden d´ací , els subastaré jo en la meua tendeta per Ebay .

Despres de estar 1 any casi a Bkk , apart dels taxis , de segur que extranyaras i et xocaran moltisimes altres coses ... be jo tinc ganes de que pasen les festes , simplement per ferme altra vegada la moxila ...

Pasa un Bon Nadal