dimecres, 11 d’abril del 2007

bangkok, non stop

Bangkok es una ciudad que te habla, que te pide a gritos que la exprimas andando por ella, de día y de noche, que la fotografíes constantemente y sin vergüenza. Por eso, y por otras muchas más cosas, me encanta.

Cada vez que salgo a la calle, hay algo nuevo, algo sorprendente, algo que te deja boquiabierta. Esta sensación de ciudad viva, sólo la he sentido, de momento, en NY.

Espero tener tiempo, paciencia y habilidad para verlo y fotografiarlo todo. También los pequeños detalles que hacen de esta ciudad un sitio tan especial, caótico y encantador a la vez.

Por eso, últimamente no paro de tener gente en casa o de visita, es genial. Silvia y Jesús de BCN, que están viajando por esta parte del mundo. Paula, compi del estudio de BCN con Pablo, su novio. Cenamos en el Harmonique con Leslie, un californiano que conocí aquí, pasamos un día bajo un sol sofocante en Ayuttaya con Yo de taxista, persiguiendo Toyotas por el autopista ... yeeeeah !!! Ahora están en casa, Phil de Suiza (alias Washing Machine gamba) y Eli, amiga de BCN ... Ayer fuimos de paseo por el Amulet Market, chulísimo !!!! Luego de masaje (uno de los mejores), cena y copas (vivaaaaaaaa el Sex on the Beach) por Kao San ... Donde vimos una pequeña celebración del Song Kran (que es el Año Nuevo Thai, el 13 de Abril), como marca el inicio de la época de lluvias, se celebra a base de guerras de agua por las calles, o simplemente, te “bautizan” como hacen con los budas con un poco de agua.

En cuanto pueda cuelgo fotos ...

Elena .... Myanmar !!!!!!!! Ja saps quan ???? Demana-li el telèfon del Potxo a la meva germaneta Annnnnnnna Mª o la mammmmma Rach jijijijiji! Bangkok TREMOLA !!!!!!! Que em portaràs Patxis per mi ??? :-)

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Només puc dir que et superes a tu mateixa, les fotos són precioses, una passada.... No veig el moment d'agafar l'avió.... ÉS QUE EM MORO DE GANEEEEEEEESSSSSSS
Petons
ADA

Anònim ha dit...

Una cosa, no vull semblar maleducada ni ficar-me on no em demanen, però..... Aquest Xavi està BO!!! Oi?
Hola Xavi!!
Petons
ADA

ex koala mir ha dit...

ADA !!!! Un poquito de porfavorrrr, eh !!!! Oh my buda !!! Ets un cas !!! Ja ho sap el Cesar que vas dient aquestes coses pel ciber espai ????? ;-)

Ja et queden menys dies per arribar aquí .... lalala !!! En tinc moooooltes ganes !!!

I les fotos poden ser molt maques, però tècnicament, bastant desastre .... però bé, temps temps, necessito temps !!!!

Apali!

Anònim ha dit...

Germaneta,

al PoCho (àlies el suïcida) ni el mencionis, ok? Pq prefereixo no pensar mai més q en el món existeixen desastres de tal embargadura. A +a +, a l´Elena no li recomenaria mai un tiu així, q me l´estimo prou com per no voler-li tant mal.
Tu tot bé? Això del blog és una passada i ja m´hi tens ben enganxada.
Per cert, records a l´Ada q veig q és de les incondicionals a aquest blog. No la conec però veig q és una fan teva com jo.
Fins aviat, un petó

Anna Ma

Anònim ha dit...

Hooooooolaaaaaaa!!!!!!!!!!
Primer de tot: Sí, el César sap que dic aquestes coses.... Je je, comunicació sobretot!
Segon de tot: Hola Anna Ma!!! Et diria Germaneta, però de moment no tenim tanta confiança, no? Tot arribarà... ja ja ja!!!! Sí, sóc de les incondicionals del blog, estic tan enganxada que quan la teva germana està uns dies sense escriure tinc ansietat.... (de pas diré que tb miro els blogs de la Maria i l'Esther, que no escriuen gaire....). M'ha fet molta gracia que algú em saludi, podem fer un "club d'amics de la Miri" a nivell ciberespacial :-P
Molts petons
ADA

Anònim ha dit...

Eiiii!! quines fotos més xules!! I quina enveja de temps! Saps que a Bcn fa com 3 setmanes que plou? zzzzzzzzzzzz

Petonets!

Ali