dijous, 22 de març del 2007

gracies ada, pell de gallina !!!

Mark Twain decía "Dentro de 20 años estarás más arrepentido de las cosas que no has hecho que de las que has hecho, así que abandona el puerto seguro, caza el viento en las velas. Explora. Sueña con el descubrimiento". Estoy totalmente de acuerdo con él, por eso mi barco siempre está listo para dejar la bahía y navegar con rumbo desconocido. La actitud al viajar es más importante que el viaje mismo; Paul Theroux decía que "el turista no sabe donde ha estado, el viajero no sabe donde va"; lo reafirma Chesterton cuando dice "Un turista viaja para ver lo que quiere ver, un viajero viaja para ver lo que hay realmente allí". A la famosa frase "Lo importante es el viaje, no el destino", yo añadiría que "lo más importante no es el viaje, sino las vivencias", ya que muchas de las personas que he conocido en este viaje me han enriquecido enormemente compartiendo momentos inolvidables como "escuchar el silencio" en Doubtful Sound, Nueva Zelanda, o completar el Southwest coast track en Tasmania, Australia.

www.vagamundos.net

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ala, tiiiaaa. M'anomenes al blog, quina emoció.....
Ai, que em torno a posar tonta....

Anònim ha dit...

Germaneta!!!
Ja feia temps q tenia ganes de penjar-t´hi alguna coseta.
Segurament pensaràs q és alguna d´aquelles meves gracietes i de les q hem rigut tant juntes. Però aquest cop em sembla q em posaré una mica més seria (encara q sovint em costa també tinc aquest posat).
M´ha encantat tot el q dius avui i també totes aquestes frases memorables q han pronunciat persones cèlebres però jo també en tinc una de molt senzilla "el millor viatge és la vida mateixa. No importa on vagis sinò les persones q hi vas trobant al llarg del camí. Disfruta-les, aprèn d´elles, escolta-les, conversa-hi, comparteix-ho tot (sentiments, vivències, amor, amistat,...), viu-les, toca-les, fes-los saber q t´importen, riu i plora amb elles,... Perquè els paisatges poden ser fantàstics però les persones són irrepetibles i fascinants."
Pura vida

ex koala mir ha dit...

Germaneta, pell de gallina again.

I miss U!!!