diumenge, 16 de setembre del 2007

The Brave One


Bueno, pese a la malísima noticia antes de empezar la peli y a la interrupción de unos minutos (unos cuantos) debido a un fallo eléctrico, a mi me ha gustado. Jodie Foster está genial, nada sobreactuada, te transmite a la perfección la tensión, tristeza, rabia del personaje. Terrene Howard también clava el papel, de poli bueno.

Me ha encantado el movimiento de cámaras, rápido pero no mareante. La canción que suena hacia el final .... de quien es ???? Si alguien lo sabe, please, que me lo diga!

13 comentaris:

Xavi Menós ha dit...

pero la peli val la pena o no? :{P

Anònim ha dit...

Hola Mir,
Sento la tragèdia de l'avió, vaig pensar en tú quan em vaig enterar.
En quant a la peli, curiosament acabo de rebre la crítica de l'Eulàlia Iglesias (col·laboradora de Benzina) o s'en la carrega sense cap mena de consideració. Diu que el missatge de la peli és 100% fatxa (una apologia de la venjança a lo Charles Bronson).
Petons

ex koala mir ha dit...

Home, si, fatxa ho és i molt ... no deixa de ser una americanada ... però a mi, em va agradar. A veure no és un peliculón, però es que a mi la Foster m' agrada.

Anònim ha dit...

Heu d'anar a veure Hairspray!!!! 100% bones intencions, cançons iròniques, interpretacions excel.lents, bona música; potser perd la mala llet d'en John Waters, però val la pena!!
Bon dia!!!

Anònim ha dit...

Hola Ada!!!!
Jodie Foster una mica massa masculina,no li va gaire el paper q li fan fer , res que veure amb The Inside Man.
Travolta vestit de dona???potser si ...
Que tal tot per ala madriles? aki tranquiletes de moment.
Tenim poques coses a la vista apart de l aniversari del bed supper club q es veu q em d anar blanc i or!!!! ens imagines????
jo de blanc forsa sovint pero ORO!!!!!!
Petons a milions

Anònim ha dit...

HOla Núria!!
Veig que el Xavi Menós et tira els tejus ¿eh? Deus ser la dona més envejada dels blogs mundials, churri! ja ja ja!!! Tinc un paquet per enviar-vos, t'ho enviaré a casa teva, d'acord? Així segur que hi sou les dues.
Ah, i no diré que valeu vuestro peso en oro... valeu molt més!
Petons

ex koala mir ha dit...

Jo al gym si què hi vaig anar la setmana passada i ahir ... i el finde volia tornar-hi ... però els angels thais no van parar de fer pipi sobre les pistes de tenis on m' havia d' estrenar com a futura Nadal ...

Aix si, encartronades i sense energies .... què ens està passant CHURRI, uix, vull dir K. Nui ...

Menós !!!!!! Digue-li algo més a la teva churri que la tens ben tristoia :))))

Ada, un paquet ??? Què és què és ?????

Anònim ha dit...

Un paquet, és un paquet.
el vestidet Phuket Mermaids em queda molt i molt sexy, i després de veure'l a la web on el portava una d'aquelles nenes que només menjaven gelat, he de dir que a mi em queda moooolt millor, de fet, l'omplo més.... Però donde hay carne hay alegría!!

ex koala mir ha dit...

Ole ole, esa es mi Ada !!!!!

Vaaaaa, digue'm què és el paquetet ..... Vaaaaaa ..... Vaaaaaaaaaa .....

Anònim ha dit...

és una cosa per posar-vos massisses!!

Xavi Menós ha dit...

k nui pues anem be be, churri

ex koala mir ha dit...

K. Nui K. Nui que el Menós t' ha contestat !!!!!!

Ada, per possar-nos massisses ???? No seràn unes MANUELLES ?????

ex koala mir ha dit...

Ja sé quina cançó és !!!!

Answer de la Sarah McLachlan.

Pell de gallina !!!!!!!!